Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatteko ihan oikeesti aina pahaa ruokaa??

Vierailija
09.06.2016 |

Monet sanovat haluavansa herkutella edes kerran viikossa. Muuna aikana ruokanne on pahaa????

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään hyvää ruokaa yleensä aina, joskus kohtuullista, omasta mielestäni. Suödään illallinen yhdessä joka ilta, ja teemme ruuat itse.

Vierailija
2/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mäkin ihmettelen. Mä herkuttelen joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tarkoittaa että ne haluaa tunkea sokeria suuhunsa.

Vierailija
4/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minäkin ihmettelen näitä erillisiä herkuttelu-päiviä yms. Meillä syödään herkullista ruokaa ihan joka päivä.

Vierailija
5/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että niin monille suurinta herkkua on karkit, sipsit, jäätelöt yms. Itse en kummemmin nauti noista ja tuskin ostan koskaan, mulle suurinta herkkua on taidolla tehty ja hyvin maustettu ruoka, varsinkin kasvikset ja yrtit on jokapäiväisessä käytössä. 

Vierailija
6/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masokistina syön koiran kuivamuonaa ja hörpin vettä päälle. Ihanat tuskat kun alkaa turvota mahassa. Juhlapäivinä syön hiivapalan ja hörpin litrakaupalla sokerivettä.

Vierailija
7/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo tarkoittaa sitä että tehdään jotain erikoisherkkua esim naudanlihapihvejä. Eli jotain kallista mitä ei ihan perus arkena tehdä. Tai sitten jotain herkkua joka vie pitkän aikaa valmistaa

Vierailija
8/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista että niin monille suurinta herkkua on karkit, sipsit, jäätelöt yms. Itse en kummemmin nauti noista ja tuskin ostan koskaan, mulle suurinta herkkua on taidolla tehty ja hyvin maustettu ruoka, varsinkin kasvikset ja yrtit on jokapäiväisessä käytössä. 

Surullista? Oletat siis, että vain sinä tiedät sen totuuden oikeasta herkusta? Muita voit sitten sääliä siellä kukkulan laella :D

Vierailija
9/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ammatiltani ravintolakokki, useassa fine diningissakin olen ollut töissä. Teen kyllä joka päivä hyvää ruokaa, mutta kerran viikossa sallin itselleni sipsiä

Vierailija
10/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista? Oletat siis, että vain sinä tiedät sen totuuden oikeasta herkusta? Muita voit sitten sääliä siellä kukkulan laella :D

No onhan se nyt surullista kun pitää tunkea itsensä täyteen mautonta epäterveellistä moskaa, tulokset kyllä näkyy katukuvassa jatkuvasti lisääntyvinä ylipaino-ongelmina. 

Vierailija
11/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti, leikisti.

Vierailija
12/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinien mukaan melkein aina on pahaa ruokaa.

Vierailija
13/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ammatiltani ravintolakokki, useassa fine diningissakin olen ollut töissä. Teen kyllä joka päivä hyvää ruokaa, mutta kerran viikossa sallin itselleni sipsiä

Siis et pidä ruokaa herkkuna???

Vierailija
14/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaali ruoka kyllä musta ole herkuttelua, vaikka olisikin ihan hyvää. Koko sanan merkitys katoaa jos sitä käyttää kaikesta.

Vierailija
15/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, 10v mukaan ruoka on pahaa lähes päivittäin....

Vierailija
16/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei normaali ruoka kyllä musta ole herkuttelua, vaikka olisikin ihan hyvää. Koko sanan merkitys katoaa jos sitä käyttää kaikesta.

Voihan se olla noinkin, jos ruuanlaitto on hukassa.

Vierailija
17/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin tekemään hyvää ruokaa päivittäin. Aina en onnistu, mutta syön sitä kuitenkin. Ei ole pahaa, muttei niin herkkuakaan.

Vierailija
18/29 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis et pidä ruokaa herkkuna???

No en arkena tehtyä perusruokaa :) eri asia, jos väännetään juhlapyhinä, merkkipäivinä tms jotain hienompaa pöperöä

Vierailija
19/29 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa esim. grillaan punaista(kin) lihaa ja muina päivinä perus kanaa ja riisiä ym

Vierailija
20/29 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helkkaria on "paha ruoka"? Jos sanotaan, että ruoka on hyvää, se tarkoittaa vain, että asianomainen pitää siitä ruuasta.

Pikkulapset käyttävät ilmaisua "paha ruoka", joka tarkoittaa, että se ruoka ei maistu hyvältä juuri hänen mielestään.

Usein, niinkuin tässä aloituksessakin puhutaan pahasta ruuasta jonain yleispätevänä faktana. Ruoka, jos mikä, on kyllä täysin omakohtainen kokemus. Ruoka voi olla huonosti valmistettua, kaikki muu on makuasioita ja hyvin usein kiinni tottumuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä