Asianajaja tuomittiin seksuaalisesta hyväksikäytöstä
Asianajaja joka on osakkaana asianajotoimistossa ja vaikuttaa useiden yritysten hallituksissa tuomittiin kahdesta seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Voiko jatkaa tehtäviään normaalisti vai onko tuomiolla seuraamuksia?
Kommentit (31)
Näyttäkää minulle laista se kohta joka kieltää juristia seurustelemasta 16-vuotiaan kanssa?
Tän juristin vaimo (ex?) on fitness-kisaaja ja heillä teini-ikäinen tyttö :(
Tämä syyllinen on imeisesti se bodari asianajaja. Tässäkin tapauksessa on ilmeisesti käynyt niin että ne steroidit ovat päätä sen verran pehmentäneet että alkoi 15 vuotiaan kanssa seksiä harrastamaan.
Nuo steroidit ovat tietysti huono puollustus asiassa mutta hyvin paljon mahdollista on että ilman niitä miehen seksihalut olisivat pysyneet normaaleina.
Vierailija kirjoitti:
Näyttäkää minulle laista se kohta joka kieltää juristia seurustelemasta 16-vuotiaan kanssa?
KVG suojaikäraja(t)
Vierailija kirjoitti:
Tän juristin vaimo (ex?) on fitness-kisaaja ja heillä teini-ikäinen tyttö :(
Kiva tyttärelle :(
Siis onko joku niin sairas, että pitää melkein 50 vuotiaan ja 16 vuotiaan suhdetta ihan ookoona, mutta 15 vuotiaan kanssa ei sitten ole ok. Kyllä 16 vuotias on myös ihan lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KVG suojaikäraja(t)
16-vuotias on laillinen. KVG itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi vaan palstan idioottifeministeille, niin 16-vuotiasta on ihan laillista nussia ja miehen ammatilla ei ole mitään väliä. Saahan nainenkin nussia vaikka työtöntä miestä vaikka itse olisi joku firman johtaja. Tässä kyseisessä tapauksessa rikos on vain että nussi 15-vuotiasta ja jos mukana on ollut jotain pakottamista, painostamista jne. Mutta on ihan laillista että juristi panee tai seurustelee 16-vuotiaan tytön kanssa.
Tässä tapauksessa on sitten tapahtunut oikeusmurha koska mies tuomittiin kahdesta seksuaalirikoksesta: lapseen kohdistuneesta seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja hyväksikäytöstä. Molemmat tapaukset kohdistuivat samaan uhriin ja olivat rikoksia koska tyttö oli mieheen alisteisessa asemassa. Ehkä sinä voit toimia miehen asianajajana ja valittaa tapauksesta ylempiin oikeusasteisiin kun olet niin älykäs ja tiedät asiasta enemmän.
Sinua voi luetunymmärtämisessä ehkä auttaa, jos käyt peruskoulun uudelleen.
Sinun kannattaisi myös käydä peruskoulu uudelleen samasta syystä. Iltalehti sanoo aiheesta seuraavasti: {Uhrina oli yksi ja sama tyttö, joka hyväksikäyttöjen alkuvaiheessa oli 15-vuotias ja myöhemmin 16-vuotias.
Lapsen hyväksikäyttö oli mm. rintojen ja sukuelinten koskettua. Tytön täytettyä 16 mies julkisen oikeusselosteen mukaan ”taivutteli hänet sukupuoliyhteyksiin ja seksuaalisiin tekoihin”.
Jälkimmäisetkin teot olivat rikos, sillä kyse ei ollut tasapuolisesta suhteesta. Mies käytti asemaansa hyväkseen tytön taivuttelussa.}
Mies tuomittiin myös 16-vuotiaaseen kohdistuneista teoista.
Se tuomittiin alaikäseen sekaantumisesta eli uhri oli 14 vuotias kun kaikki alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Se tuomittiin alaikäseen sekaantumisesta eli uhri oli 14 vuotias kun kaikki alkoi.
Noup, uhri oli 15v, kun hyväksikäyttö alkoi.
Sitä aina tällaisia juttuja lukiessaan miettii, että miten ihmeessä koulutetut, vuosien työn ja panostuksen uraansa laittaneet ihmiset ovat valmiita riskeeraamaan kertaheitolla kaiken tekemällä jotain tällaista.