Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kotonasi tapahtuu juuri nyt? Kerro!

Vierailija
09.06.2016 |

Minä aloitan :

Mies nukkuu "päiväunia".
Teini kuuntelee huoneessaan K-Poppia ja tömähtelystä päätellen tanssii samalla.
Minä makaan sohvalla ja palstailen, piereskelen myös koska on hillittömät ilmavaivat :/
Toinen teini on omassa yksiössään (talon yhteydessä mutta myös oma ulko-ovi jne.) tekemässä jotain, tuli 2h sitten kaverilta kotiin ja söi ja meni sinne.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tein kreikkalaista salaattia ilta-palaksi mulle ja miehelle. Odottelen poikia kotiin, ovat käymässä kyläs, että mä saan hetken rauhoittua työpäivän jälkeen. (Oon kotona 18.30-19.00) vielä poitsulle puuro tulille!

Vierailija
42/66 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä istun ja teen hyviä kauppoja fb-kirpparilla. Kissa nukkuu tuossa vieressä ja kohta meinaan kattoa Keskisen Vesan kuopuksen syntymää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla ja huutoyrjöän vatsataudin kourissa ämpäriin, lapset katsovat leffaa, mies on töissä.

Vierailija
44/66 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailen. Olisi mentävä imuroimaan ja pesemään auto. Eilen meinasin, mutta jäi väliin. Auto oli miehellä ajossa. Olenhan tässä ollut jo kotona 4,5 h töiden ja koulun päättäjäisten jälkeen. Olen ihmetellyt, miten kulahtaneen valmistujaisruusun sain koulusta 😔. No, voin ostaa itse virkeämmän :)

Nyt on siirryttävä imuroimaan. Haluan nukkua ensi yönä pidemmät unet, kuin viime yönä 😞

Eväät tarvitsee myös laittaa huomiselle.

Vierailija
45/66 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka uunissa. Koirat painivat olohuoneen matolla, murahtelevat toisilleen. Katson salkkareita. Jos jaksaisi iltalenkille lähteä. Ihana loma!

Vierailija
46/66 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tässä. Yksin yksiössäni. Tavarat hujan hajan ja väsyttää. Ehkäpä katon snäpit ja meen nukkumaan.

-Sinkkunainen89

Vierailija
47/66 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla, silitän koiraa, tekstaan miehen kanssa joka työreissulla, kerään voimia aukaista työmeilin ja valmistella huomiseksi vielä yhden työjutun. Tyttö 20v pyörii ympäriinsä, lähtee kohta lenkille, poika 18 v pelaa olohuoneessa pleikkaa. Ilma parantunut, jospa vielä kävisi pihalla hommissa ja koiran kanssa lenkillä.

Vierailija
48/66 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka uunissa. Koirat painivat olohuoneen matolla, murahtelevat toisilleen. Katson salkkareita. Jos jaksaisi iltalenkille lähteä. Ihana loma!

Vierailija
49/66 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä vastauksista päätellen täällä palstailee ihan normaaleja ihmisiä. Miksi sitten useimmiten meno on ihan sekopäistä?

Vierailija
50/66 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sängyllä ja sarastusvaloradiossa soi yleX. Mies seisoo lautanen kädessä eteisessä ja kyselee mäyräkoiralta haluaisko se mennä ulos ripuloimaan.

Vierailija
51/66 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kodissa ei tapahdu mitään, siellä ei ole ketään paikalla. Olen vanhempieni kotona lomalla - isä makaa sohvalla telkkaria katsellen ja itse istun viereisellä sohvalla luurilla surffaillen. Astianpesukone käy. Eipä muuta.

Vierailija
52/66 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen penskat rääkyy iltapalaa syödessään

Mies makaa sohvalla

Minä oon menossa saunaan

Vierailija
53/66 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuskelen tässä terassilla saunan jälkeen vilvoittelemassa, kattelemassa auringonlaskua ja nauttimassa yhtä hyvin ansaittua olutta. Muu perhe jo iltapalalla. Kun lapsi on nukutettu kattellaan vaimon kanssa "Preacherin" 2. Jakso. Ensimmäisen perusteella vaikuttaa aivan tolkuttoman hyvältä.

Vierailija
54/66 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittelen perunoita ja kohta syödään! Lueskelen päivän lööpit, AV:ta ja pelailen samalla Criminal Casea facessa.

Vierailija
55/66 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vihdoin pakattua vähäiset kamani.

Kova ponnistus.

Nyt makaan ( ja kirjoitan tätä) :)

Odottelen vain että seurakunta saa itsensä valmiiksi.

Olen kesäkodissa nyt, niin kaupunkiin tästä lähdetään kotia kohti.

Ilahduin, ettei kello ole tän enempää.

Vierailija
56/66 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen päässyt vihdoin sohvalle koko päivän kestäneen ravaamisen jälkeen. Palstailen ja tuijotan tallennettua salkkarijaksoa toisella silmällä.

Mies nukkuu vielä (on yötyöläinen).

Koira makoilee omalla matollaan ja sillä on näköjään pesuhetki menossa.

Naapurista kuuluu lasten möykkää.

Vierailija
57/66 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on minä, mies ja 13-v poika. Juuri nyt istutaan kaikki tietokoneruudun ääressä, eri huoneissa.

Vierailija
58/66 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummeli kirjoitti:

Näistä vastauksista päätellen täällä palstailee ihan normaaleja ihmisiä. Miksi sitten useimmiten meno on ihan sekopäistä?

Runkkaileva strutsifarmari ei ihan täyspäiseltä kuulostanut...

Vierailija
59/66 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun ja nollaan päätä rankan päivän jäleen, juon vähän viiniä. Ihana kun saa vain olla! Teinit makaa vierekkäin puhelimillaan, miettivät, pyöräilisivätkö vielä kauppaan hakeen sipsejä...koska loma. Mies harrastuksissa.

Vierailija
60/66 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun läppäri sylissä sohvalla olohuoneessa, telkkarissa pyörii Poliisit-sarja. Lakkasin just kynnet ja odottelen, että kuivuvat niin menen sitten tiskaamaan päivältä kertyneet tiskit. Mies tuli puolisen tuntia sitten työporukan tiimi-illasta kotiin ja syötiin iltapalaa. Mies huutelee keittiöstä, että pitäisikö hänen tiskata kun mä ilmeisesti lakkasin kynnet. Koira järsii onnellisena jotain vinkulelua ja haukkuu sille "leikitäänkö, voitaisko leikkiä, leikitkö mun kaa!"-haukkuaan. Huvittais lähteä vielä vaikka pienelle kävelylle kun oon ollut melkein koko päivän sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän