Voiko persjalkaisella olla mielestäsi hyvä kroppa?
Persjalkaisuus = lyhyet jalat ja pitkä selkä
Vai onko kyseessä niin suuri "virhe", että se pilaa kokonaisuuden?
Kommentit (60)
Ei voi.
On varmaan kuitenkin sisäistä kauneutta.
Itseäni ei millään muotoa viehätä.
Mielestäni voi olla hyvä kroppa, jos on about 90/60/90, täysin timmi ja lihaksikkaat reidet.
Mikä on persjalan määritelmä senttimetreissä? Olen 166 cm pitkä ja koipeni sisämitta häpyluulle on 83 cm. Olenko persjalka?
Persjalkaisella ei koskaan ikinä milloinkaan voi olla hyvä kroppa. Se johtuu persjalkaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus rakastaa kaikkia.
...niin, ei kai se muuten tuollaista muottia olisi käyttänyt...
Vierailija kirjoitti:
Mikä on persjalan määritelmä senttimetreissä? Olen 166 cm pitkä ja koipeni sisämitta häpyluulle on 83 cm. Olenko persjalka?
Et ole, vaan juuri sopusuhtainen.
Ei voi. Pitkä selkä on täydellinen turnoff. Lyhyet jalat samoin.
Naisella voi mielestäni olla jos on muuten tiimalasimainen. Miehellä persjalkaisuus on kyllä lähes aina turn off.
Kim Kardashianilla on monen mielestä hyvä kroppa vaikka onkin persjalkainen kääpiö.
Ei lyhyt jalkaisissa ihmisissä ole mitään vikaa.
En oikein ymmärrä, miksi tästä persjalkaisuudesta vouhotetaan. Ainakaan hoikalla ihmisellä se ei mielestäni näytä mitenkään rumalta. Minulla itselläni on ennemminkin liian lyhyt selkä, ja mieluummin ottaisin pidemmän selän ja lyhyemmät jalat.
Vierailija kirjoitti:
Kim Kardashianilla on monen mielestä hyvä kroppa vaikka onkin persjalkainen kääpiö.
Se on friikki. Kroppa on järkky.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä, miksi tästä persjalkaisuudesta vouhotetaan. Ainakaan hoikalla ihmisellä se ei mielestäni näytä mitenkään rumalta. Minulla itselläni on ennemminkin liian lyhyt selkä, ja mieluummin ottaisin pidemmän selän ja lyhyemmät jalat.
Onneksi et saa itse päättää :)
Vaikka olisi kuinka timmi, litteävatsainen ja kiinteä, niin persjalkaisen kroppa ei vain voi olla hyvä. Pitkä selkä ja lyhyet jalat ovat aivan kamalan näköinen yhdistelmä.
Apua auttakaaaaa!
Oon 163cm pitkä ja jalan pituus nivusista alas kantapäähän on 74cm, oonko persjalkanen?? :(
Up