Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sihteerin at

sandonz
09.06.2016 |

Opiskelen sihteerin ammattitutkintoa varten ja nyt olisi aika työharjoittelun. En vain tiedä minne voisin hakea! Asun suht pienessä kaupungissa minne vasta muutin enkä keksi mitään toimistoa ym minne voisin edes hakea.

Minkätyyppisissä paikoissa te olette olleet? Missä firmoissa edes on toimistoja 😅

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sihteereitä paikalla?

Vierailija
2/8 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sihteereille ole enää paikkoja juuri missään eikä töitäkään, pois häviävä ammatti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti? Olen hakenut jo noin kymmeneen paikkaan harjotteluun enkä pääse minnekään vaikka työkokemusta mm kaupan alalta paljon ja merkonomi koulutukselta.

Laitoin nyt cv-nettiin hakemuksen. Pitää sitten vain luovuttaa jos ei sekään tuota tulosta.

Vierailija
4/8 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei varmaan auta kuin kartoittaa kaikki yritykset, jotka sijaitsee siinä kaupungissa tai lähistöllä. Eikö koululta saa yhtään apua?

Vierailija
5/8 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu ei auta 😞 kun mä en keksi että minkälaisissa firmoissa on sihteerejä töissä 😃 olen hakenut moniin yhdistyksiin ja mm sähkölaitokselle mutta ei nappaa.

En vain saa ammattitutkintoa sitten suoritetuksi lainkaan ilman harjoittelua..

Vierailija
6/8 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa paikassa ei enää ole assistentteja tai sihteereitä. Käytitkö hakemuksissa sanaa sihteeri, se voi antaa yksityisellä puolella vanhanaikaisen kuvan?

Toimistoassari on katoava ammatti, koska  nykyään asiantuntijoiden halutaan itse hoitavan mahdollisimman pitkälle kaiken mitä ennen teki assarit.

Kokeile kiinteistöfirmoja, pankkeja?

Vierailija
7/8 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teille ap koulussa tosiaan ole annettu mitään vinkkejä harjoittelupaikoista? Kummallista. Onko teille puhuttu sihteerien tulevaisuudennäkymistä? Uutisissa on viime vuosina aina ollut sihteerit ja assarit pienevien ammattiryhmien listalla, viimeksi näin hesarissa keväällä tällaisen uutisen. Yleissihteerien työtilanne huononee koko ajan. Kannattaa ehkä suuntautua jonnekin talouspuolelle?

Harjoittelupaikoista tuli mieleen vielä tilitoimistot, kokeile niitä :)

6

Vierailija
8/8 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vastauksista 😊 koulu ei tosiaan auta mitenkään, olen kysynyt.

Meillä on opiskeluja takana vasta 3 kk ja se on kokonaan kulunut tietokoneen a-ajokorttiin. Tuntuu että meidät vaan lykätään nyt harjotteluun ja jotain pitäis osata.

Tilitoimistoihin en kyllä viitsi edes hakea koska ei ole kokemusta lainkaan siltä puolelta eikä koulussa ole opetettu.

Ei ole puhuttu mitään sihteerien työllistymismahdollisuuksista ym..

Ehkä kysyn sitten kiinteistöpuolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi