Rekrytoin vuosittain kymmeniä työnhakijoita.
Jos näen yhdenkin tatuoinnin tai lävistyksen tai arvaan pukeutumesta että tatuointi löytyy, se on ehdoton turnoff. En sano sitä suoraan vaan "otamme yhteyttä"
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Jos näen yhdenkin tatuoinnin tai lävistyksen tai arvaan pukeutumesta että tatuointi löytyy, se on ehdoton turnoff. En sano sitä suoraan vaan "otamme yhteyttä"
Täytyypä käydä ottamassa tatska sitten ..
Vierailija kirjoitti:
Näin munkin pomo toimii, on toiminut jo vuosikaudet.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ala?
Varmaan puhelinmyynti tai siivous, kun on noin suuri vaihtuvuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ala?
Varmaan puhelinmyynti tai siivous, kun on noin suuri vaihtuvuus.
Jos rekrytoidaan kymmeniä, ei se välttämättä kerro vaihtuvuudesta mitään.
Minun pomoni on laiha ja ympäriinsä tatuoitu mies, joka näyttää huumeidenkäyttäjältä. On koulutukseltaan KTM ja hoitaa asiansa helvetin hyvin. Palkkansa taitaa alkaa seiskalla. En ymmärrä miten hänen työpanoksensa riippuu tuosta ulkoasusta.
Ehkä kielesi eksyy klitorikselleni haastattelun aikana ;)
Kerrohan, mikä sinua sitten työnhakijassa kiihottaa.
Suomi nousuun. Tärkeintä on työntekijäkandidaatin ulkonäkö ja harrastukset, osaamisella, motivaatiolla ja koulutuksella voi pyyhkiä persuksen. Suomirekrytointi, tuo jumalten areena.
Nämä eivät koskaan kerro mistä firmasta on kysymys. Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä sillä tiedolla tekisit?
Taas varmaan joku mikkihiirikonsulttiyritys, tai muu paska puhelinmyy... Anteeksi, siis "account key manager", tai jotain muuta paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisi välttää asiatonta rekrytointia ja firmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua kiinnostaa mitkä firmat harrastavat millaistakin palkkaamispolitiikka. Jos joskus satun joutumaan työttömäksi, niin silloin jo hyvä vähän tietää asioita. Olen kirjaimellisesti varmaan kymmeniä kertoja kysynyt, mutta koskaan ei ole vastattu. Aika jännä, vai mitä?
Hihii mulla on tatska, mutta musta ei ikinä uskois eikä sitä kukaan näe, ellen ole alasti tai bikineissä.
En kyllä yhtään ihmettele, miksi teillä on noin suuri vaihtuvuus työntekijöissä.