Koiralla verestävä patti toisessa jalassa
Koiralla on toisessa jalassa, polven kohdalla kovan tuntuinen patti, joka välillä vuotaa verta. Koira nuolee paljon tuota pattia. Onko kenenkään koiralla koskaan ollut tuollaista?
Koiralle on varattu aika eläinlääkäriin maanantaiksi, mutta tuntuu ettei kestä odottaa sinne asti kun huolettaa mikä tuo on :/ Oon sitä putsaillu ja desinfioinu 2 x päivässä.
Koira pian 6v isokokoinen, mutta toivoisin että elinikää vielä olisi, ettei vaan kyseessä ole kasvain ja vieläpä pahanlaatuinen :( Voi helvetti sentään!
Kommentit (7)
Ihan hyvin riittää että pääsette eläinlääkäriin maanantaina. Voi olla puhjennut rasvapatti, tulehtunut jonkun esineen tai hyönteisen pisto (niihinkin tulee tulehdusreaktion seurauksena usein kova patti) tms. Useimmiten pahanlaatuiset kasvaimet eivät aiheuta kipua eivätkä vuoda mitään, mikä niistä tekeekin erityisen salakavalia, kun voivat kuitenkin jo lähettää etäpesäkkeitä silti.
Riippuu missä asennossa koira makaa, kyllä se patti maahankin osuu kun on tuossa jalassa. Ei näytä ainakaan kipeältä, kun antaa kyllä koskea siihen.
AP
Mun isolle koiralle tul aina tuollanen patti, se nuoli sitä mutta se oli vaaraton, juuri siksi tuli kun iho osuessaan kovaan pintaan muodostaa pahkuran.
Mulla on 8vuotias sekarotuinen iso koira ny huomasin että sen jalkoihin molempiin tullu patit ja karva lähtenyt siitä kohalta nuolee jalkoja makuulla ollessa. Toisesta tulee vähän verta kun rikki iho vähän ku nuolee ja pureskelee jalkaa. Desinföinyt jalkoja niistä kohista. Ei arastele antaa painella ja koskea. Normaalisti kävelee. Voisko olla rasvapatti?
:(