Miksi itkette jos lapsia kuljetetaan kauppojen ostoskärryissä?
Valitatte, että kengät tuo paskaa kärryihin ja sitten se paska on teidän ruuassa.
Se paska on teidän koirien perseistä, jota te että ehdi / jaksa korjata pois kaduilta.
Ihan oikein teille, saatte syödä omien koirienne paskat.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
En minä itke. Pidän vain tällaisia vanhempia ja heidän lapsiaan täydellisinä idiootteina.
Muista kerätä koirasi paskat, niin saat valittaa näille vanhemmille.
Tämän takia mulla ei ole koiria eikä lapsia. En jaksa siivota toisten paskoja.
YÖÖÖÖK!
Ööh, mulla EI ole koiraa eikä ole ikinä ollutkaan.
Ääliö, mulla a ei ole koiraa mutta b on lapsia jotka eivät kulje ostoskärryissä ja joille en halua kersojesi kengistä ruokamyrkytystä.
Tiedätkö, että ihan meillä kaikilla ei ole koiria.
Miksi on niin vaikeaa laittaa lapsi istumaan siihen lapselle tarkoitettuun istumaosaan? Olisitko niin ystävällinen ja kertoisit, miksi SINÄ haluat syödä mieluummin lapsesi jaloissa kärryyn kulkeutuneita koiranpaskoja kuin laittaisit hänen lapselle tarkoitettuun osaan istumaan?
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, että ihan meillä kaikilla ei ole koiria.
Miksi on niin vaikeaa laittaa lapsi istumaan siihen lapselle tarkoitettuun istumaosaan? Olisitko niin ystävällinen ja kertoisit, miksi SINÄ haluat syödä mieluummin lapsesi jaloissa kärryyn kulkeutuneita koiranpaskoja kuin laittaisit hänen lapselle tarkoitettuun osaan istumaan?
En halua syödä paskaa, osaan pestä ruoat / suojata ne pusseilla. Tuskin sinäkään niitä pakkauksia syöt?
AP
Tuo on yksi syy, miksi vältän niiden tyypillisen mallisten ostoskärryjen käyttöä. Toinen on, että en yleensä osta kerralla niin suuria määriä, ettei niitä korissakin saisi kuljetetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on yksi syy, miksi vältän niiden tyypillisen mallisten ostoskärryjen käyttöä. Toinen on, että en yleensä osta kerralla niin suuria määriä, ettei niitä korissakin saisi kuljetetuksi.
Tosin ne koritkin ovat yleensä varsin törkyisessä kunnossa, mutta toivottavasti vähemmillä koiranpaskoilla.
Taas yksi aivoton av-mamma.
Tollasilta pitäisi lisääntyminen kieltää.
Taitaa lisäksi olla joku sossuloinen.
wt ainakin.
Juuri tulin kaupasta lasten kanssa. Ei olisi tullut mieleenkään laittaa lapsia istumaan ostoskärryyn!
Tosin poikani ovatkin jo 24 ja 16 vuotiaita.
Mulla ei oo lapsia eikä koiraa ja käytän kaupassa aina koria tai perässävedettävää koria, joissa ei lapsia kuljetella. En ikinä käytä kärryjä, koska niissä kuljetetaan likaisia kakaroita, hyi!
Fifi saa olla aina kärryssä kun käyn ostoksilla.
Enemmän mä olisin huolissani kaikista muista toksisista aineista kuin koiranpaskasta. Maasta löytyy vaikka mitä myrkkyjä, saasteita ja ihmiseritteitä. Ja linnunpaskaa paljon enemmän kuin koirien. Mutta onnea valitsemallesi tielle. Itse en koskaan edes käytä kärryjä, kun haen kaupasta vain max.2hengelle. Että pitäkää kakaranne ja rakkinne, kunhan ette ostoskoreihin ala tunkemaan :)
Enemmän mä olisin huolissani kaikista muista toksisista aineista kuin koiranpaskasta. Maasta löytyy vaikka mitä myrkkyjä, saasteita ja ihmiseritteitä. Ja linnunpaskaa paljon enemmän kuin koirien. Mutta onnea valitsemallesi tielle. Itse en koskaan edes käytä kärryjä, kun haen kaupasta vain max.2hengelle. Että pitäkää kakaranne ja rakkinne, kunhan ette ostoskoreihin ala :)
En minä itke. Pidän vain tällaisia vanhempia ja heidän lapsiaan täydellisinä idiootteina.