Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikkäillä alusvaatteita "yllättäminen"

Vierailija
09.06.2016 |

Meillä on miehen kanssa makkaritouhut hieman viimeisen vuoden aikana vähentyneet. Seksiä on viikon parin välein ja lähinnä viikonloppuisin.

Ostin mustat pitsiset alusvaatteet ja sukkanauhaliivin. En ole koskaan aikaisemmin yllättänyt miestäni pukeutumalla seksikkäisiin alusvaatteisiin, joten kyselisin hieman vinkkejä, miten tälläistä kannattaisi lähteä toteuttamaan :D Olisiko esim. parempi, että pohjustaisin yllätystä lähettämällä miehelle lopputyöpäivästä vihjailevaa kuvaa, jossa hepeneitä näkyisi, ettei ns. aivan puskista tule vaii? Toisaalta olisi kiva, että ehdittäisiin ensin hieman nauttia lauantaina valkkaria sushin kanssa, että tilanteeseen tulisi pieni rentous. Jotenki pieni pelko, että tunnen itseni vain naurunalaiseksi, jos mies ei heti kävisikään kimppuuni. Kertokaa vähän miten sinä itse tai naisesi olette näitä toteuttaneet? :)

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tuntuu luontevalta ja koet itsesi itsevarmaksi, etkä "hutsuksi", homma toimii. Ole luonteva, älä esitä mitään. Ei typeriä ilmeitä ym. 

Vierailija
42/68 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäissä alusasuissa on sama sääntö kuin muissa vaatteissa. Jos ostat rakkaalle asun niin yleensä halpa ei ole hyvän tuntuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä taas. Hyvinhän tuo meni, heh lauantaina pikkuhiprakassa ja mies oli oikein tyytyväinen ja innoissaan. Intouduttiin sunnuntainakin kolmesti peitonheilutteluun, ilman mitään hepeneitä tosin. Selkeästi piristi kuitenkin menoa eli en voi muuta kuin suositella ;)

Come on!!! Lisää yksityiskohtia!

Vierailija
44/68 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä taas. Hyvinhän tuo meni, heh lauantaina pikkuhiprakassa ja mies oli oikein tyytyväinen ja innoissaan. Intouduttiin sunnuntainakin kolmesti peitonheilutteluun, ilman mitään hepeneitä tosin. Selkeästi piristi kuitenkin menoa eli en voi muuta kuin suositella ;)

Come on!!! Lisää yksityiskohtia!

Samaa mieltä. Aloittaja halusi vinkkejä aloitteentekoon. Nitä tulikin ihan mukavasti. Miksi hän ei nyt sitten kerro miten hän eteni lauantaina? Vihjailiko etukäteen vai odottiko makuuhuoneessa valmiina?

Vierailija
45/68 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me selailemme vaimoni kanssa toisinaan alusvaatevalmistajien sivuja, alusvaateblogeja, jne. Lisään aina kirjanmerkkeihin ne sivut, missä on jotain kiinnostavaa. Noita on aina silloin tällöin löytynyt riisuessani häntä.

Vierailija
46/68 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyökkäisi kimppuun vaikka olisi minkälaiset hepeneet päällä. Tykkäisin kovasti varmaan mutta etenisin varovaisesti katsoen mitä nainen minulta odottaa. Ja rukoilisin ettei iskisi jumalaton suorituspaine koska jos nainen minut tuolla tavalla yllättää niin kyllä minun pitää antaa kaikkeni ja vähän enemmänkin että nainen olisi tyytyväinen koska tehdessään tuollaisen tempun sytyttääkseen/miellyttääkseen miestä olettaisin että ei ole ollut aivan tyytyväinen seksin määrään/tasoon.

Ei ole kyllä kivaa jos oman kumppanin lähestymisyritys aiheuttaa tuollaiset paineet. Näin naisen näkökulmasta: eihän tuossa uskalla sitten tehdä koskaan mitään. Eipä kai asialle mitään voi jos on pakko noin hirveästi murehtia, mutta ankeaa tuollainen elämä on. Miksi kummassa tuota ei voi ottaa vain huomaavaisuuden osoituksena? Miten se oma kumppani voi olla noin pelottava?

Suorituspaineilla tarkoitin vain puhtaasti sitä ettei tule minkäänlaista erektiota vaikka kuinka yrittäisi.

Varovaisesti etenemällä sit taas meinasin etten heti revi kaikkea veks tai ota rajusti takaata päin kaappia vasten siinä ja heti.

Tulen kovin nopeasti ja annan aina käsipelin tai suuseksin voimin naiselle ensin nautinnon ettei jää paitsi (ei himoita antaa toiselle suuseksiä kun omat tavarat valuu vastaan, yrittänyt kuitenkin päästä asiasta yli)

En siis osaa ottaa vastaan yhtää mitään ennen kuin olen varmistanut että toinen on juuri nyt tyytyväinen, ilmoittanut siitä naiselleni jo että joutuu sitomaan minut kiinni jos haluaa minun vain makaavan.

Joo joo, "tykkäät antaa suuseksiä ja katsoa kun toinen nauttii niin miksi et itse usko toisen tykkäävän siitä kun sinä nautit?" Enpä tiedä vastausta, olen vain hölmö

Vierailija
47/68 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikkäissä alusasuissa on sama sääntö kuin muissa vaatteissa. Jos ostat rakkaalle asun niin yleensä halpa ei ole hyvän tuntuinen.

Kuka tässä on kertonut ostaneensa halpoja alusasuja? Tähtään ainakin itse siihen, että ostamani lahja-asut olisivat päivittäisemmässäkin käytössä. Itseä ainakin kiihottaa laatu, ei niinkään "hutsulook". Hieman vintage-henkiset alusvaatteet ovat parasta.

Vierailija
48/68 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että asu on seksikäs ei tarkoita hutsulook. Käykää katsomassa vaikka Lolalunan, Luxxan tai Axamin asuja, minusta ovat erittäin seksikkäitä.

Vierailija
49/68 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuhkavuosienvaimo ei kyllä laita pitsejä ja hepeneitä päälle kuin ankarasta pyynnöstä, kyllä ne hetket käydään siellä kaupan hyllyjen välillä neuvottelus muuten niitä on kymmeniä kaapis. en tiä sitte virkoaako näyttelyyn myöhemmäl iäl

Vierailija
50/68 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että asu on seksikäs ei tarkoita hutsulook. Käykää katsomassa vaikka Lolalunan, Luxxan tai Axamin asuja, minusta ovat erittäin seksikkäitä.

Lolaluna ja Luxxa nimenomaan kuuluvat tähän hutsulook -kategoriaan. Seksikkäitähän nuo mainoskuvat ovat, mutta laitetaanpa nuo asut normaalin naisen päälle niin lopputulos on aika nolo. Axamilla on sentään jotain "oikeita" alusasuja. Makuasioitahan nämä tosin ovat...

Vierailija
51/68 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyökkäisi kimppuun vaikka olisi minkälaiset hepeneet päällä. Tykkäisin kovasti varmaan mutta etenisin varovaisesti katsoen mitä nainen minulta odottaa. Ja rukoilisin ettei iskisi jumalaton suorituspaine koska jos nainen minut tuolla tavalla yllättää niin kyllä minun pitää antaa kaikkeni ja vähän enemmänkin että nainen olisi tyytyväinen koska tehdessään tuollaisen tempun sytyttääkseen/miellyttääkseen miestä olettaisin että ei ole ollut aivan tyytyväinen seksin määrään/tasoon.

Ei ole kyllä kivaa jos oman kumppanin lähestymisyritys aiheuttaa tuollaiset paineet. Näin naisen näkökulmasta: eihän tuossa uskalla sitten tehdä koskaan mitään. Eipä kai asialle mitään voi jos on pakko noin hirveästi murehtia, mutta ankeaa tuollainen elämä on. Miksi kummassa tuota ei voi ottaa vain huomaavaisuuden osoituksena? Miten se oma kumppani voi olla noin pelottava?

Suorituspaineilla tarkoitin vain puhtaasti sitä ettei tule minkäänlaista erektiota vaikka kuinka yrittäisi.

Varovaisesti etenemällä sit taas meinasin etten heti revi kaikkea veks tai ota rajusti takaata päin kaappia vasten siinä ja heti.

Tulen kovin nopeasti ja annan aina käsipelin tai suuseksin voimin naiselle ensin nautinnon ettei jää paitsi (ei himoita antaa toiselle suuseksiä kun omat tavarat valuu vastaan, yrittänyt kuitenkin päästä asiasta yli)

En siis osaa ottaa vastaan yhtää mitään ennen kuin olen varmistanut että toinen on juuri nyt tyytyväinen, ilmoittanut siitä naiselleni jo että joutuu sitomaan minut kiinni jos haluaa minun vain makaavan.

Joo joo, "tykkäät antaa suuseksiä ja katsoa kun toinen nauttii niin miksi et itse usko toisen tykkäävän siitä kun sinä nautit?" Enpä tiedä vastausta, olen vain hölmö

Ymmärsin kyllä mitä tarkoitit suorituspaineilla. Mutta kai se kuitenkin johtuu siitä että nainen on liian aloitteellinen? Jos siis voi käydä niin että ei pystykään, kun nainen on laittautunut ja odottaa jotain.

Muutenkin tuosta viestistäsi tuli sellainen olo, että mielestäsi kaikki on sinun vastuullasi. Eli jos nainen haluaakin välillä tehdä aloitteen ja määrätä tahdin, tulkitset sen kritiikiksi itseäsi kohtaan. Ajattelet että nainen on ollut tyytymätön ja toteaa että sinä et osaa, pakko ottaa itse ohjat. En usko että se on syynä kivojen alusvaatteiden hankkimiseen kovinkaan monella. Toivottavasti ainakaan. Mutta pistää kyllä miettimään niiden hepeneiden hankkimista, vaikka kovasti mieli tekisi. Eihän kukaan halua tuollaista lopputulosta. Kannatan tasa-arvoa ja haluan itsekin olla aloitteellinen myös tässä asiassa. Mutta en halua sitä tehdessäni aiheuttaa kumppanilleni tuollaista ahdistusta.

Vierailija
52/68 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan perinteinen aihe pitkästä aikaa!

Meillä tuota tehtiin jo vuosikymmeniä sitten. Hieman vieläkin.

Vierailija
53/68 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa omakin mies tykkäisi, mutta kun ei niin ei :( Itse rakastan kaikenlaisia "hepeniä" ja harmittaa, kun miestä ei innosta...

Vierailija
54/68 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö miehiä jotka eivät reagoi mitenkään jos toinen laittautuu seksikkäästi vaikka sukkanauhoilla, en ymmärrä! Minusta seksikkäät asut on todella hot!

Vierailija
55/68 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa omakin mies tykkäisi, mutta kun ei niin ei :( Itse rakastan kaikenlaisia "hepeniä" ja harmittaa, kun miestä ei innosta...

Mitä ihmettä?? Mitä hepeneitä olet käyttänyt jos mies ei ole innostunut?

Vierailija
56/68 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä? Olisin erittäin onnellinen jos minulla olisi sellainen vaimo joka tykkäisi seksikkäistä asuista. Käyttääkö moni seksiasuja?

Vierailija
57/68 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään erityisesti kaikesta pitsisestä ja stay upeista. Väriltään mieluiten punaista tai mustaa. Käytän sitten vaan omaksi ilokseni vaatteiden alla, vaikka siinä vähän hukkaan meneeki... :D Huoh.

Vika ei pitäisi olla kropassakaan, kun olen tavallinen, sirohko 26-vuotias nainen.

Vierailija
58/68 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään erityisesti kaikesta pitsisestä ja stay upeista. Väriltään mieluiten punaista tai mustaa. Käytän sitten vaan omaksi ilokseni vaatteiden alla, vaikka siinä vähän hukkaan meneeki... :D Huoh.

Vika ei pitäisi olla kropassakaan, kun olen tavallinen, sirohko 26-vuotias nainen.

Voisiko vika sitten olla aloitteen tekemisessä? Miestä täytyy joskus vietellä. Aloittajalla oli ongelmana miten tehdä aloite. Saisitko noista ehdotetuista tavoista mitään vinkkejä?

Tai olisiko miehelläsi jotenkin erityisen spesifiä alusvaatemakua? Sanoit että pidät pitsistä, stay upeista, mustasta ja punaisesta. Mitä tuo tarkkaan ottaen pitää sisällään? Meneekö yli vai ali (vai ohi)? Pitäiskö olla hienostuneempaa tai rajumpaa?

Todella ikävää jos vaivannäkösi menee hukkaan :(

Vierailija
59/68 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillinen tilanne, olisin onnesta ja kiihkosta sekaisin jos vaimo käyttäisi noin seksikkäitä asuja. Missä tilanteessa käytät? Voi olla, että jos yhtäkkiä ilmestyt seksikkäässä asussa niin ei ehkä toimi. Laita alle seksikästä kun lähdette ulos, anna miehelle vinkki mitä on päällä. Näin miehen näkökulmasta niin kyllä pullottaisi housuissa ja odottaisin, että koska päästään kotiin.

Vierailija
60/68 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö miehiä jotka eivät reagoi mitenkään jos toinen laittautuu seksikkäästi vaikka sukkanauhoilla, en ymmärrä! Minusta seksikkäät asut on todella hot!

Osa reagoi kyllä - ahdistumalla. Täällä joku jo kirjoittikin, että silloin tulee tunne että nainen on ollut tyytymätön ja nyt miehen pitää tehdä kaikkensa ja vieläkin enemmän.

Naisten olisi hyvä varautua myös tällaiseen vastaanottoon. Näissä keskusteluissa on aina paljon miehiä, jotka käyttävät ylisanoja kuvaillessaan miten kerta kaikkiaan tulisivat hulluiksi himosta jos nainen vähän laittautuu. Siinä onkin sitten naiselle hirveän itsetuntokriisin paikka, kun oma mies hämmentyy, on varovainen ja ottaa paineita. Ensin nainen ei itsekään tajua mikä nyt meni pieleen, kun selvästi näkee että vastaanotto ei ollut innostunut mutta ei vain voi uskoa että ne miehet eivät kaikki olekaan sellaisia seksipetoja kuin mainostetaan. Sitten alkaa oman viehätysvoiman kyseenalaistaminen ja itsetunnon mureneminen, kun alkaa miettiä että minustahan se tietenkin johtuu. Eihän kaikissa naisissa ole "sitä jotain". Ikävä vain huomata että taitaa itse olla sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi