Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita taaperoimettäjiä linjoilla?

Vierailija
09.06.2016 |

Minkä ikäistä imeyät? Oletko ajatellut lopettaa?

Itsellä 1v9kk. Yöimetyksiä yritetään saada loppumaan.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää, koska kuopuskin on jo 14-vuotias, mutta imetin häntä 2 v 8 kk, viimeisen vuoden pelkästään aamuisin ja iltaisin tai vain aamuisin. 

Vierailija
2/44 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetän 2-vuotiasta. Piti tähän ikään lopettaa, mutta olen laiska. Pikkuhiljaa lopetellaan, tavoite olisi että elokuussa hoidon aloittaessa ei enää kävisi rinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetän myös 2 vuotiasta. Hiljalleen tässä lopettelemassa. Tiukassa on, lapsi rakastaa rinnalla roikkumista.

Vierailija
4/44 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä imetän yhä nuorimmaista poikaani, hän on kohta 16. Armeijaan asti ajattelin.

Vierailija
5/44 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v 2kk imetän. Yöimetykset lopetettiin 9kk iässä. 

Vierailija
6/44 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
7/44 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä imetän yhä nuorimmaista poikaani, hän on kohta 16. Armeijaan asti ajattelin.

Eikös nykyään saa vapautuksen, jos käy tissillä ;)

AP

Vierailija
8/44 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi ei taida enää olla taaperoimetystä:D Teini-imetys?

Vierailija
9/44 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetän 2v5kk lasta. Hän on kotihoidossa isoveljensä kanssa, eikä ole tullut tarvetta vieroittaa väkisin. Nyt lapsi on selvästi vieroittumassa itse, ei halua maitoa enää kuin silloin, kun loukkaa itsensä tai kun on menossa yöunille. Maitoa ei myöskään enää tule kuin ihan vähän. Isoveli vieroittui itse 11kk:n iässä.

Vierailija
10/44 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Koska se on lapselle tärkeää ja äidinmaidon hyödyt eivät häviä mihinkään lapsen kasvaessa. Lapsi saa tärkeitä ravintoaineita imetyksen kautta.

Vierailija
11/44 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitoista vuotiasta, tavoitteena on velhous, mutta lapsen mukaan. Syksyllä pitää vähän äidintahdistaa.

Vierailija
12/44 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetän vähän reilu 2 vuotiasta. Oisin valmis lopettamaan, mutta pieni ei ihan vielä. Yleensä imetän vain aamulla ja ennen nukkumaan menoa. Ollaan muutama viikko juteltu lopettamisesta. Ja pariin otteeseen pieni on jo sanonut heipat ja vilkuttanut rinnoille. Illalla sitten kuitenkin vielä haluaa. Toivoisin pienen vieroitetaan itse itsensä. Toisaalta kahtiajakoiset tunnelmat. Pieni meidän viimeisin, ja sitten en imetä enkä hoida enää koskaan "vauvaa."

Yösyötöt loppuivat noin kuukausi sitten. Mies piti unikoulun.

Vierailija
13/44 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolitoista vuotiasta, tavoitteena on velhous, mutta lapsen mukaan. Syksyllä pitää vähän äidintahdistaa.

Tuleeko äidistä vai lapsesta velho?

Vierailija
14/44 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettänyt kaikkia 1,8 vuotiaaksi.Sitten lopetellut helposti kun rupes nännit kylmässä oireileen ihan kummasti,tuli kipeäksi.Vanhin 6 ja nuorin vuoden ja hyvin on mennyt4 lasta.

Vierailija
15/44 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetän 2v7kk ikäistä. Tarkoitus olisi lopetella nämä viimeisetkin nukahtamistissit, mutta en ole raaskinut vielä, kun toiselle se on niin tärkeää.

Vierailija
16/44 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Koska se on lapselle tärkeää ja äidinmaidon hyödyt eivät häviä mihinkään lapsen kasvaessa. Lapsi saa tärkeitä ravintoaineita imetyksen kautta.

Äidinmaidon ominaisuudet häviävät ajan kuluessa, se on se alkuvaiheen maito, joka on ravintorikasta. Kun lapsi saa hampaat, hänen on aika siirtyä kiinteään ruokavalioon. Ne ravintoaineet kuuluu saada ruuasta. Suolisto pitää panna oikeisiin töihin, jottei tule ongelmia.

Vierailija
17/44 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta ja asiallisesti kysyttynä. Jos olette imettänet lapsentahtisesti esim vielä 1,5-vuotiaana, niin miten on syöneet muuta ruokaa?

Vierailija
18/44 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Äidinmaidosta saa myös vasta-aineita! Meillä isompi sisarus kantaa eskarista oksennustautia ja nuhakuumetta mukanaan, mutta 2-vuotias ei ole ollut elämänsa aikana kertaakaan esim, kuumeessa, eikä oksennustaudissa. On selvinnyt flunssista pienellä nenän vuotamisella.

Vierailija
19/44 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanalla sanoen: YÖK!

Vierailija
20/44 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko äidistä vai lapsesta velho?

Kiitos nauruista :D