Kuka haluaisi muuttaa Helsinkiin omasta vapaasta tahdostaan?
Ihmiset muuttavat ensisijassa työpaikan perässä. Inhokkikuntaankin on siis pakko muuttaa, jos siellä on universumin ainoa mahdollinen duuni... Ei sillä ole välttämättä mitään tekemistä sen kanssa, missä kunnassa ja ympäristössä ihminen haluaisi asua! Kyseessä voi olla esim. työvoimaviranomaisten epäsuora määräys, koska muutoin tuet loppuvat.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vähän kauempaakin voi stadissa töissä käydä. Vantaalla on tilaa ja halvat asunnot.
Ja kuka haluaa muuttaa Vantaallekaan vapaasta tahdosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
fdgdgf kirjoitti:
Ei siellä kyllä ole mitään sellaista, mitä haluaisin.
Koska kirjoitat "siellä" päättelen, että et ole täällä, eli Helsingissä. Jos et kaipaa täältä mitään, niin sehän on hyvä että et asu täällä. Toivottavasti siellä,missä olet on kaikki se, mitä haluat, ja vähän myös sitä, mitä et vielä tiedä haluavasi.
Kommentistasi tuli vähän negatiivinen viba. Toivottavasti tulkitsin väärin ja olet valoisa ja elämääsi tyytyväinen ihminen.
Stadilainen
Tässä varmaan meinattiin sitä, että Helsingissä ei ole mitään tekemistä. Joskus tulee jossain ravintolassa ehkä käytyä itse kun asun Espoossa, mutta ei siellä aikaa jaksa kuluttaa. Mahdotontahan se olisi kun ei missään oopperoissa joka päivä voi käydä tai todellakaan notkua kauppakeskuksissa.
Hölmöläinen! mitähän sellaista tekemistä Espoossa sitten on mitä ei Helsingissä ole eikä voi tehdä. Maata sun sohvalla ja toljottaa telkkaria??
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset muuttavat ensisijassa työpaikan perässä. Inhokkikuntaankin on siis pakko muuttaa, jos siellä on universumin ainoa mahdollinen duuni... Ei sillä ole välttämättä mitään tekemistä sen kanssa, missä kunnassa ja ympäristössä ihminen haluaisi asua! Kyseessä voi olla esim. työvoimaviranomaisten epäsuora määräys, koska muutoin tuet loppuvat.
Hölön pölön pöö. Ensiksikin minä muutin helsinkiin espoosta jonne myös työpaikkani jäi. Toisekseen Helsinkiin tulee ihmisiä töihin vaikka asuvat esim. Hämeenlinnasta, Lahdesta, Tampereella, Lohjalla ja kaikkialla siinä välissä. Että työpaikan takia ei Helsinkiin ole pakko muuttaa.
Minä. Muutin omaasta vapaasta tahdostani rakkauden perässä. Vihdoinkin on museokortille käyttöä ja kävelyretket vaihtelevia ja mielenkiintoisia. Kukaan ei luule tuntevansa minua, mikä on todella ihanaa.
Ei tartte muuttaa, kun tänne on syntynyt.