Paras kumppani, vinkki sinkuille ja nuorille.
Jos haluaa onnellisen parisuhteen ja elämän, niin kumppanin valinnassa kannattaa kiinnittää huomiota kahteen asiaan: siihen onko henkilö hyväntuulinen ja mukava.
Mukavalla tarkoitan tyyppiä joka on kiinnostunut siitä mitä muille kuuluu, ja ajattelee tilanteissa muita ihmisiä. Mukava ihminen tajuaa esim ryhmätilanteessa sanoa että on menossa suuntaan x jos joku tarvitsee kyytiä. Pikku asioita, joista näkee ettei tyyppi elele omassa pikku maailmassaan jossa hän on kuningas.
Ja hyväntuulisuudesta sitten, sekin kertoo siitä että elämä on tasapainossa. Ja jos jotain murheita on, niin tajutaan ettei muiden fiilistä kuulu niillä pilata, vaan sosiaalisissa tilanteissa koitetaan ylläpitää positiivista vuorovaikutusta. Viestitetään hyviä asioita muille, niin tulee hyvää myös itselle.
Jos huomaa että tyyppi on usein naama norsunveellä niin kannattaa siirtyä seuraavaan, sellaisen tyypin kanssa on hirveää jakaa arkensa ja elämänsä, alkaa itseäkin maailma kyrsimään.
Kommentit (9)
Ei kai se hyväntuulisuus kerro vielä mitään. Siinä määrin se sinkkuilu ottaa aivoon, ettei hyvällä tuulella jaksa olla kuin pakosta. Se hyväntuulisuus kuitenkin voi alkaa sillä sekunnilla kun joku tärkeä ihminen löytyy vierelle.
Jotain testejä pitäisi olla, joilla pystyisi selvittämään ihmisen hyvyydeen, sitä kun on monesti vaikea nähdä kovinkaan nopeasti. Mullakin on kaveri joka naureskelee paljon ja käy parhaimmillaan kiskomassa tuntemattoman vanhuksen auton pois ojasta, mutta päivät ryöstelee kauppoja ja öisin murtautuu varastoihin. Jos se ei kertoisi mulle puuhistaan, niin en mä vaan tietäisi mistään, millaisesta sankarista on kyse.
Mukava ja ystävällinen nainen harrastaa keskimäärin vähemmän irtosuhteita. Nuo ovat tärkeimpiä ominaisuuksia naisessa itelle.
Hyväntuulisuus ja mukavuus ei vaan yleensä aiheita niitä värinöitä..
Sitte valitaan se jännämies alfa ja itketään miten mulkku se on.
100% naisista on siis parisuhteeseen kelpaamattomia kun niiden pitää aina äyskiä jokaisesta asiasta. Kuunnelkaa vaikka sitä puheenparren äänensävyä kun käytte supermarketeissa. "Mies TAAS *pyörittelee silmiään* yritti ostaa vääränlaista vessapaperia, on se sitten TOLLO."
Mun mies on sanonut että halusi mut itselleen koska hymyilin paljon ja olin iloinen. Nyt 10v takana. Vieläkin säännöllisesti sanoo miten onnellinen on siitä että on mukava vaimo.
Huomioi kyllä kauniisti ja on iloinen itsekin. Meidän kohdalla ainakin aloitus pätee 100%.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se hyväntuulisuus kerro vielä mitään. Siinä määrin se sinkkuilu ottaa aivoon, ettei hyvällä tuulella jaksa olla kuin pakosta. Se hyväntuulisuus kuitenkin voi alkaa sillä sekunnilla kun joku tärkeä ihminen löytyy vierelle.
.
Eiku just nii. Jos sun hyväntuulisuutesi on toisesta ihmisestä kiinni, niin onhan se helkkarin raskasta. Kukaan ei jaksa olla toiselle jatkuvasti ilopilleri tai toimia suhteen henkisenä ilmapuntarina.
Sopivan joviaali ja hymyileväinen ihminen kertoo jotain siitä, että sillä on jo elämä hallussa ja se on tajunnut olevansa itse vastuussa onnestaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on sanonut että halusi mut itselleen koska hymyilin paljon ja olin iloinen. Nyt 10v takana. Vieläkin säännöllisesti sanoo miten onnellinen on siitä että on mukava vaimo.
Huomioi kyllä kauniisti ja on iloinen itsekin. Meidän kohdalla ainakin aloitus pätee 100%.
Mun nainen oli kanssa jatkuvasti aurinkoinen ja kivanoloinen. Hullu huutaja se sitten lopulta oli kun päästiin pois ihmisten ilmoilta eikä se enää jaksanut yrittää esittää mukavaa. Lopulta alkoi juoksemaan vieraissa vuosikymmenen jälkeen.
Up