Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitsi kun surettaa..netissä tavattu mies

Vierailija
09.06.2016 |

ei vastannut enää yhtäkkiä mun viestiin, kun kysyin koska näkisimme.

Näkemisestä ollut puhetta molemmin puolin ja olemme molemmat innokkaasti sitä odottaneet. Mies on tuntunut täydelliseltä mulle ja hetken jo kuvittelin löytäneeni Sen Oikean, vaikkei vielä oltukaan tavattu livenä.

Voisiko mies olla varattu?? En keksi mitään muuta selitystä tähän kuin että ei pääse kotoa lähtemään eikä halunnut sitä mulle kertoa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten löysi jonkun mielenkiintoisemman / sopivamman

Vierailija
2/10 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tekee aika usein naiset netissä/tinderissä, ollaan innostuneita näkemään mutta kun tulee hetki sopia ajankohdasta niin ei enää vastata.

Tai sitten sovitaan kyllä treffit mutta päivää ennen treffejä saadaankin "flunssa" ja hups nainen poisti minut samalla mätseistä, varmaan flunssan takia niin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessaharhat.

Vierailija
4/10 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olishan se kiva, että silti vastataan vaikka että "olen nyt löytänyt toisen. Mukavaa kesää".

Jotenkin surullista, että vaan liuetaan etenkin kun mekin ehdimme jo toista kuukautta kirjoitella ja soitella. Ap

Vierailija
5/10 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olishan se kiva, että silti vastataan vaikka että "olen nyt löytänyt toisen. Mukavaa kesää".

Jotenkin surullista, että vaan liuetaan etenkin kun mekin ehdimme jo toista kuukautta kirjoitella ja soitella. Ap

En oikein ymmärrä näitä nettideittaillessa ihastumisia, ennen kuin on edes tavattu. Tai eihän siinä kai voikaan ihastua siihen ihmiseen, vain siihen kuvitelmaan että nyt on joku. Netissä useimmat tekevät tuttavutta monen kanssa samaan aikaan eivätkä kaikki sitten ilmoittele jos poistuvat linjoilta pysyvästi. Sitä on turha jäädä murehtimaan.

Vierailija
6/10 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin..kuitenkin tässä käytettiin jo jonkin verran aikaa ja panostusta hommaan. En minäkään ymmärrä, että muutamia rivejä kirjoiteltuaan pitäisi kenellekään selitellä, miksi katoaa mutta ehkä se olisi silloin kohteliasta jos ollaan jo kauemman aikaa oltu puhelimitse yhteydessä.

Eihän se vie kuin muutaman sekunnin aikaa pistää, että hyvät jatkot sulle, ei enää kirjoitella..

Ap

Vierailija
7/10 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/10 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuollainen aika raukkamaista. Mutta toisaalta helppoa itsellekin, kun ei ole vaaraa että jäisi kaipaamaan sellaista ihmistä, joka ei kehtaa edes ilmoittaa haluavansa lopettaa tapailun.

Vierailija
9/10 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa taas olla klassinen tapaus jossa naiselle on kelvannut keskustelukumppaniksi ainoastaan miehekäs täydellinen alfamies.....ja yllätys yllätys....heillä riittää muitakin keskustelukumppaneita.

Vierailija
10/10 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa taas olla klassinen tapaus jossa naiselle on kelvannut keskustelukumppaniksi ainoastaan miehekäs täydellinen alfamies.....ja yllätys yllätys....heillä riittää muitakin keskustelukumppaneita.

Kyllä, hän on erittäin komea mutta ihan samalla viivalla mun kanssa, sillä itse olen myös kaunis nainen. Ja ei, en minä kuvittele itsestäni liikoja. Voihan se olla, että hänellä vientiä riittää mutta jollain tapaa meidän yhteydenpito perustui kuitenkin enemmän henkisiin ominaisuuksiin kuin ulkonäköön, vaikka sekin toki molempia miellytti paljon. Siksi minua tämä asia ihmetyttääkin ihan hirveästi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi