Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin tiedät oletko kaunis, tavallinen vai ruma

Vierailija
09.06.2016 |

Laita kuvasi AV:lle ja pyydä muiden arvostelevan ulkonäkösi.

Jos saat paljon ylistyksiä ja hehkutusta kauneudestasi - olet tavallinen, et herätä muissa naisissa kateutta, et ole uhka

Jos saat kehuja siitä kuinka ystävälliseltä, älykkäältä tai persoonalliselta näytät - olet ruma

Jos saat enimmäkseen vähätteleviä, jopa hyökkääviä kommentteja, joista monet keskittyvät kysymään "miksi teit tämän aloituksen? Onko itsetunnossasi vikaa? Mitä haet tällä?" Tai sitten sinusta etsitään kaikki mahdolliset "virheet" suurennuslasilla "Nenäsi on aika pyöreä kärjestä, huulesi ovat epäsymmetriset, sinulla on finni poskessa, ripsesi ovat lyhyet" ja muuta vastaavaa - olet kaunis ja muut naiset kokevat sinut uhkana. Sinua vähättelemällä ja kyseenalaistamalla tarkoitusperäsi he yrittävät painaa sinut maan alle käyttämällä sinuun kitkerää, henkistä väkivaltaansa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedän olenko kaunis mies?

Vierailija
2/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, osaan mä peiliinkin katsoa, niin ei tarvitse kuvaa aaveelle pistää ruodittavaks. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani kaunis katsomalla peiliin. Tiedän itsetuntoni olevan hyvä siitä etten ikinä kysyisi kenenkään mielipidettä ulkonäöstäni.

Vierailija
4/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, AV:llako muka saisi kehuja ja ylistyksiä?? Mistään?

Vierailija
5/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai, se fiksu ihminen osaa peilistäkin katsoa.   että ei pahalla...

Vierailija
6/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin joku päivä pätkän brittiläisen puhelinmyyntifirman työstä. Asiakkaille soitti nuori nainen, jolla oli karmeimmat ja tönköimmän näköiset feikkiripset, jotka olen nähnyt.

Oletan, että hän oli määritelmäsi mukaan kaunis, koska kiinnitin huomiota kyseisiin ripsenpidennyksiin.

Mielestäni hän oli nätti, mutta ne ripset kauhistuttavat edelleen.

Hän jahtasi aluksi erittäin komeaa miestä, joka olikin jo parisuhteessa.

Mielestäni kaikkiin yrityksiin pitäisi palkata kyseisen miehen näköisiä miehiä töihin ainakin pari kappaletta.

Vierailija
7/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedän olenko kaunis mies?

Laitat kuvasi palstalle SALAINEN-otsikolla ja vain minä käyn katsomassa kuvasi, koska olen kauniiden miesten asiantuntija. Kukaan muu ei tietenkään katso kuvaa, niin henkilöllisyytesi pysyy salaisena.

Vierailija
8/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin joku päivä pätkän brittiläisen puhelinmyyntifirman työstä. Asiakkaille soitti nuori nainen, jolla oli karmeimmat ja tönköimmän näköiset feikkiripset, jotka olen nähnyt.

Oletan, että hän oli määritelmäsi mukaan kaunis, koska kiinnitin huomiota kyseisiin ripsenpidennyksiin.

Mielestäni kaikkiin yrityksiin pitäisi palkata kyseisen miehen näköisiä miehiä töihin ainakin pari kappaletta.

Missä mä määrittelin että ripsenpidennykset tekevät kauniiksi? Ap

Vierailija
9/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä mä määrittelin että ripsenpidennykset tekevät kauniiksi? Ap

Et määritellyt, mutta monet naiset uskovat niihin, vaikka useimmat ripsienpidennykset ovat koomisia/naurettavia/törkeästi laitettu/hassu musta risukasa silmien yläpuolella.

Minä määrittelin.

Tarinan tärkein kohta oli, että kauniita ja komeita miehiä pitäisi palkata kaikkiin yrityksiin naisia ilahduttamaan.

Vierailija
10/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Von kuvitella ne ystävälliset kommentit "sulla on kiva katse" tai "näytät sellaiselta, jonka ystävä mielelläni olisin". :)

Vierailija
11/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneuden määritelmä on minusta niin laaja, että ihan turhaan sitä keneltäkään kyselee. Jotkut tykkää pitkistä ja hoikista ja toiset lyhyistä ja paksummista jne. Tärkeämpää on itsetunto. Jos se on hyvä, ei pienet ulkonäkövirheet haittaa.

Vierailija
12/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tarvii av.ta, mies hoitaa kyllä asian. Etten vain kuvittele itsestäni mitään..en kyllä ole koskaan kuvitellutkaan😶

Olen jostain syystä saanut kehuja ulkonäöstäni aina, vaikken tajua miksi. En ole enää edes mikään nuori nainen.

Vierailija
13/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu laittaisi oman kuvansa av-palstalle???!!!

Vierailija
14/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteronaiset pitävät minua (heteronaista) kauniina.

Olen ymmärtänyt palstan kiitettävällä avulla, että olen oikeasti ruma. :D

Pidän kasvoistani, joten av-tekstit eivät harmita minua. 

Vierailija
15/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän olevani kaunis katsomalla peiliin. Tiedän itsetuntoni olevan hyvä siitä etten ikinä kysyisi kenenkään mielipidettä ulkonäöstäni.

No tässä nyt lähinnä oli tarkoituksena ottaa selville mitä olet muiden silmissä. Se miten he kommentoivat on aika usein ristiriidassa todellisten ajatusten kanssa. Ap

Vierailija
16/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella hämmentynyt kun seurasin tuota temptation island -ketjua täällä av:lla. Ohjelmassa oli seurustelevana henkilönä Ida-niminen nuori nainen. Henkilö osoitti ohjelman aikana melko ikäviä luonteenpiirteitä itsestään ja niitä sitten ruodittiin ketjussa, kuten varmaan keskustelun tarkoitus olikin. Toki on selvää, että tuollaisessa nettikeskustelussa annetaan risuja ja ruusuja osallistujien ulkonäöstä. Mielestäni olisi asiallista pysyä vain niissä kehuissa. Keskustelu tulvi jostain syystä todella negatiivisia kommentteja, joilla tämä Ida tuomittiin vähemmän viehättävän näköiseksi. En voinut sitä täysin ymmärtää, koska ulkoisesti Ida oli ja on erittäin kaunis nainen. Mikä ihme sai sadat ihmiset haukkumaan juuri hänen ulkonäköään, eikä tekemisiä?

Vierailija
17/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneuden määritelmä on minusta niin laaja, että ihan turhaan sitä keneltäkään kyselee. Jotkut tykkää pitkistä ja hoikista ja toiset lyhyistä ja paksummista jne. Tärkeämpää on itsetunto. Jos se on hyvä, ei pienet ulkonäkövirheet haittaa.

Tässä nyt olo kyse siitä oletko vastaajan mielestä kaunis, tavallinen vai ruma. Ei kai nämä ulkonäköön liittyvät kysymykset mitään faktakyselyjä ole vaan kysytään jokaisen omaa mielipidettä.

Ois varmaan pitänyt vääntää rautalangasta ja kirjoittaa otsikkoon tarkennus MUIDEN mielestä.

Ap

Vierailija
18/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tiedät, onko sinulla huono itsetunto:

Laitat kuvasi av:lle, joka on täynnä trolleja ja mammoja, ja kysyt, miltä näytät --> sinulla on huono itsetunto

Vierailija
19/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä nyt lähinnä oli tarkoituksena ottaa selville mitä olet muiden silmissä. Se miten he kommentoivat on aika usein ristiriidassa todellisten ajatusten kanssa. Ap

Itsetunto on itsensä tuntemista ja siihen kuuluvaa itseluottamusta. Ei hyväitsetuntoisen kauniin tarvitse kysyä muilta, onko kaunis, koska tietää sen kysymättäkin.

Vierailija
20/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä ap:n kuvaa, vaikka olen selannut viestejä. :D