Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin tiedät oletko kaunis, tavallinen vai ruma

Vierailija
09.06.2016 |

Laita kuvasi AV:lle ja pyydä muiden arvostelevan ulkonäkösi.

Jos saat paljon ylistyksiä ja hehkutusta kauneudestasi - olet tavallinen, et herätä muissa naisissa kateutta, et ole uhka

Jos saat kehuja siitä kuinka ystävälliseltä, älykkäältä tai persoonalliselta näytät - olet ruma

Jos saat enimmäkseen vähätteleviä, jopa hyökkääviä kommentteja, joista monet keskittyvät kysymään "miksi teit tämän aloituksen? Onko itsetunnossasi vikaa? Mitä haet tällä?" Tai sitten sinusta etsitään kaikki mahdolliset "virheet" suurennuslasilla "Nenäsi on aika pyöreä kärjestä, huulesi ovat epäsymmetriset, sinulla on finni poskessa, ripsesi ovat lyhyet" ja muuta vastaavaa - olet kaunis ja muut naiset kokevat sinut uhkana. Sinua vähättelemällä ja kyseenalaistamalla tarkoitusperäsi he yrittävät painaa sinut maan alle käyttämällä sinuun kitkerää, henkistä väkivaltaansa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon laittanu av:lle monesti tollasii ketjui ja saanu paljo kehui, toki myös jonku verran haukkui painon takii. Mut enimmäksee kehui 😇 mul pn eksoottine ulkonäkö ja siit kehuttu, ei kyl mitää oo sanottu mun persoonallisuudest tms. mut ne ketjut ain poistetaa 😔

Vierailija
22/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän olevani kaunis katsomalla peiliin. Tiedän itsetuntoni olevan hyvä siitä etten ikinä kysyisi kenenkään mielipidettä ulkonäöstäni.

No tässä nyt lähinnä oli tarkoituksena ottaa selville mitä olet muiden silmissä. Se miten he kommentoivat on aika usein ristiriidassa todellisten ajatusten kanssa. Ap

Itsetunto on itsensä tuntemista ja siihen kuuluvaa itseluottamusta. Ei hyväitsetuntoisen kauniin tarvitse kysyä muilta, onko kaunis, koska tietää sen kysymättäkin.

Kauneus ei ole fakta.

Jos minä olen mielestäni kaunis, en minä silti kaikkien mielestä ole kaunis. Eiköhän ihmiset yleensä kysyessään ulkonäöstään kysy juuri jokaisen henk.koht. mielipidettä. Mitä pahaa siinä on? Miksi se on automaattisesti huonon itsetunnon merkki? Jos ihminen on vain utelias ja kiinnostunut tietämään onko hän muiden mielestä kaunis? On toki vähän "hölmöä" kysyä sellaista sillä ihmiset harvoin vastaavat rehellisesti mitä ulkonäöstäsi ajattelevat.

Hyväitsetuntoinen voi aivan hyvin olla kiinnostunut siitä pitääkö muut ihmiset häntä hyvännäköisenä, mutta se tarkoittaa sitä, että tällainren ihminen ei masennu siitä jos häntä sanotaan rumaksi eikä toisaalta myöskään ylpisty, vaikka saisi hehkutusta ulkonäöstään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella sairasta tänä ulkonäkövatvonta

Vierailija
25/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän olevani kaunis katsomalla peiliin. Tiedän itsetuntoni olevan hyvä siitä etten ikinä kysyisi kenenkään mielipidettä ulkonäöstäni.

No tässä nyt lähinnä oli tarkoituksena ottaa selville mitä olet muiden silmissä. Se miten he kommentoivat on aika usein ristiriidassa todellisten ajatusten kanssa. Ap

Itsetunto on itsensä tuntemista ja siihen kuuluvaa itseluottamusta. Ei hyväitsetuntoisen kauniin tarvitse kysyä muilta, onko kaunis, koska tietää sen kysymättäkin.

Kauneus ei ole fakta.

Jos minä olen mielestäni kaunis, en minä silti kaikkien mielestä ole kaunis. Eiköhän ihmiset yleensä kysyessään ulkonäöstään kysy juuri jokaisen henk.koht. mielipidettä. Mitä pahaa siinä on? Miksi se on automaattisesti huonon itsetunnon merkki? Jos ihminen on vain utelias ja kiinnostunut tietämään onko hän muiden mielestä kaunis? On toki vähän "hölmöä" kysyä sellaista sillä ihmiset harvoin vastaavat rehellisesti mitä ulkonäöstäsi ajattelevat.

Hyväitsetuntoinen voi aivan hyvin olla kiinnostunut siitä pitääkö muut ihmiset häntä hyvännäköisenä, mutta se tarkoittaa sitä, että tällainren ihminen ei masennu siitä jos häntä sanotaan rumaksi eikä toisaalta myöskään ylpisty, vaikka saisi hehkutusta ulkonäöstään.

Ap

Otsikossa kuitenkin sanoit että "näin tiedät oletko kaunis, tavis vai ruma" eli se tavallaan kuitenkin on fakta?

Kyllä suurinosa ihmisistä jakaa saman kauneuskäsityksen vaikka jotain mieltymyseroja olisikin. Ja kauniit saavat niin paljon positiivista palautetta ulkonäöstään että tietävät olevansa kauniita muidenkin mielestä ilman kyselyitä. Jo se, että tarvitsee jatkuvasti kysellä vieraiden ihmisten mielipiteitä ja vielä välittää niistä, kertoo huonosta itsetunnosta. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet.

Vierailija
26/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

..