Mikä meni vikaa nuoremman miehen kanssa, miksi suhde loppui ??
Olen 49v ja mies 35v. Ihastuminen, rakastuminen ja lakastuminen.
Seksi oli superkivaa mutta tuntui siltä, että mies ei oikein halunnut liikkua ikäiseni kanssa :(
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, miksi ne suhteet nyt joskus vaan loppuu? Ei ikä ole syy!!
Itselläni 13v nuorempi mies ja yhdessä jo 17 vuotta. Lapsiakin on. Jos tämä joskus loppuu, niin turha tulla väittämään, että johtui ikäerosta!Voi vittu. Asutko Sä täällä palstalla??
Täh? En asu. Asun kotonani. Entä sinä?
Taidat olla asperger. Oon lukenu varmaan yli 30 aiheeseen liittyvää keskustelua ja sä oot jokaisessa niissä hokemassa samaa mantraa. Hullu mikä hullu
36 ja 47 vuotiaan maailmat on sittenkin aika paljon erilaisia :(
Mulle tuli jotenkin outo olo kun (13 vuotta) nuorempi mies leipoi tissejä, imi nännejä ja nukkui kainalossa. Ei mikään super rakastaja, laittoi lastin perille ja nukahti vierelle.
Meen juttu loppui mun häpeään. Mies oli 11 vuotta nuorempi, minä 14 vuotiaan tytön yh.
Häpesin kun mies silitti mun löysää roikkumahaa, katseli saunassa raskausarpia, roikkutissejä ja jotenkin tunsin että pimpsakaan ei miestä oikein tyydytä.
Oon ton jutun jälkeen käynyt jumpassa, salilla ja alkanut harrastaa liikuntaa.
Ap on mies, joka yrittää näillä avauksillaan viestittää, että kaikkien naisten pitäisi ottaa itselleen vanha mies, hohhoijaaa. Sitten se vastailee itselleen teeskennellen olevansa joku muu.
Pientä rajaa sentään.
5-kymppinen kurppa miettii miksei suhde parhaassa tasoiässä olevaan mieheen kestä.
Miksi suhde loppui??
Siksi koska saan tajuttomia skitsoilukohtauksia, huudan ja raivoan ja oon muutenkin "vähän outo". Syön lähes aina samaa ruokaa yms erikoinen.