Perustin Tinder-tilin "hieman" muunnelluilla kuvilla ja tiedoilla. Mitä tekevätkään naiset..
Lähettelevät kilpaa treffikutsuja ja pyytäessä alastonkuviaan. :D Ja minkänälöiset? Joukossa hirveitä läskejä ja lehmiä hahah!
Kommentit (7)
Pistä parhaat kuvat jakoon Tinder-nimimerkkien ja sijaintitietojen perusteella! Ylilaudalla muistaakseni lanka noita varten. :D
Hei, sinähän teit saman noin viikko sitten. Silloin jo kysyin, että eikö sinulle ole kukaan jutellut, kun olet omalla kuvallasi tehnyt profiilin. Tuollaista tinderissä on, jutellaan ja pyydetään treffeille. Ja miksi matseissasi on niitä läskejä lehmiä?
Itse tein huvikseen pari vuotta sitten profiilin johonkin deittisivustolle, ihan omilla tiedoilla ja kuvilla. Jatkuvasti oli kymmeniä viestejä odottamassa ties minkälaisilta miehiltä, kun kävin katsomassa. En vastannut yhteenkään, hah hah. Kannattaisi vaan syntynyt naiseksi, ap.
Vierailija kirjoitti:
Itse tein huvikseen pari vuotta sitten profiilin johonkin deittisivustolle, ihan omilla tiedoilla ja kuvilla. Jatkuvasti oli kymmeniä viestejä odottamassa ties minkälaisilta miehiltä, kun kävin katsomassa. En vastannut yhteenkään, hah hah. Kannattaisi vaan syntynyt naiseksi, ap.
*olla syntynyt t: 5
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että joku mies antaa takaisin samalla mitalla.
Ei taida aloittaja saada omalla kuvallaan ehdotuksia, joten enpä haukkuisi muiden ulkonäköä...