Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vatsatyrä ja tuleva raskaus

huolestunut
08.06.2016 |

Toisen lapseni jälkeen minulle nähtävästi ilmestyi nsvan vasemmalle puolelle Tyrä. . (Enkä ihmettele, heti synnytettyäni nostin 2.v lapseni syliin, aloin innolla tekemään vatsalihaksia ym vedin tuplarattaita joka paikkaan) joten tämä varmaan osa syynä..

Noh Tyrä ei ole oireilut kun vain 2 kertaa jolloin vatsa on kovettunut ja tuntunut olevan kauhea määrä ilmaa.
Haluamme vielä lisää lapsia ja lääkärit eivät osanneet sanoa kumpi parempi, leikata Tyrä ennen vai jälkeen kun lapsilukumäärä on täynnä..

Onko täällä ketään joka olisi kokenut samaa tai tietäisi asiasta enemmän?
Onko turvallista hankkia lisää lapsia vaikka on Tyrä?

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on leikattu napatyrä. Tuli ensimmäisen raskauden jälkeen. Mulle virheellisesti aluksi sanottiin neuvolassa, että sille ei tehdä mitään ennen kuin lapsiluku on täynnä. Lopulta kuitenkin leikattiin useamman raskauden jälkeen kun otin lääkärin kanssa puheeksi jälkitarkastuksessa. Leikkauksen jälkeen olen ollut kerran loppuun asti raskaana (sitä ennen yksi myöhäinen keskenmeno) ja kaikki meni hyvin, vaikka pelkäsin kovasti että tulisi kipuja tmv loppuraskaudessa. Mutta paljon riippuu varmasti siitä millainen tyrä ja kuinka paha. Itselläni rako oli iso, toisaalta hyvä, ettei mitään juuttunut koskaan kiinni rakoon mutta tyräkin oli sitten iso ja kosmeettinen haittakin merkittävä. Olen tyytyväinen että leikattiin, vaikkei lapsiluku välttämättä ole vieläkään täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla