Tämän takia naiselle EI ikinä pidä ostaa mitään
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HENRY LASSUKKANEN kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huijareita löytyy miehistäkin. Miksi kaikesta pitää tehdä joku lapsellinen miehet vs. naiset?
Kyllä raiskaajia/pedofiileja löytyy naisistakin. Harvempi nainen vaan on muistuttamassa siitä, kun miesten haukkuminen alkaa.
Pedofiilejä kyllä, raiskaajia ei. Naiset kun ei siihen pysty, jos miehellä ei seiso.
Ei nyt tätä tuubaa taas. Tutustu nyt alkuun vaikka siihen miten raiskaus laissa määritellään. Sen jälkeen voi jatkaa tutustumalla siihen, miten ne miesten vehkeet oikein pelaa.
http://www.cdc.gov/mmwr/preview/mmwrhtml/ss6308a1.htm?s_cid=ss6308a1_e
Tuossa rapakon takaa vähän tilastoa: Viimeisen vuoden aikana raiskattu 1.6% naisista ja "pakotettu penetraatioon" 1.7% miehistä - tekijänä useimmiten nainen. Tuo pakotettu penetraatio olisi Suomen lain mukaan raiskaus. Voitaisiinko tästä "ei naiset voi raiskata"-myytistä jo pikkuhiljaa luopua? Tuomioitahan on naisten tekemistä raiskauksista tullut Suomessakin, viimeisenä tämä kehitysvammaisen miehen raiskaus.
Niin?
Mä tiedän oikein hyvin, miten raiskaus on määritelty. Sinä et ilmeisesti tiedä. Sulle tiedoksi:
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1889/18890039001
Tuolta voit lukea 20. luvusta, mikä on raiskaus ja törkeä raiskaus. Molemmissa on kyse sukupuoliyhteyteen pakottamisesta. Mikä ei onnistu naiselta.
Sen sijaan seksuaalinen hyväksikäyttö, ahdistelu tai pakottamisen seksuaaliseen tekoon onnistuu, ja siitä oli todennäköisesti tuossa vammaisen miehen hyväksikäytössä kyse. Se ei ole kumminkaan sama asia kuin raiskaus.
Opettele termit ja lesoile vasta sitten.
Et näköjään tiedä etkä osannut sitä edes itse tarjoilemastasi linkistä lukea. Noloa :)
Pahin siipeilijä-lokki, jonka minä tiedän, oli joka tapauksessa mies. Aivan kaamea tapaus. Toki käytti hyväkseen myös miespuolisia ystäviään, ei vain naisystäväänsä. Sen jälkeen on ollutkin piiiiiitkään sinkkuna, eikä kyläkutsujakaan taida enää entiseen malliin kopsahdella.
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkään muijaa en ota nurkkiini lompakkoloisimaan. Oon aina sanonut, että maksat sitten kaikki juoksevat kulut, jos mun katon alle mielit. Ei oo ämmiä enää kämppään tunkenut. :D M20
Veikkaan, ettei tule tungosta jatkossakaan.
"Sukupuoliyhteydellä tarkoitetaan tässä laissa sukupuolielimellä tehtävää taikka sukupuolielimeen tai peräaukkoon kohdistuvaa seksuaalista tunkeutumista toisen kehoon taikka toisen sukupuolielimen ottamista omaan kehoon."
Kannattaisi lukea ne linkkaamansa lakipykälät ihan itsekin, jos ei halua vaikuttaa täydelliseltä idiootilta.