Onko se ruman näköistä, jos häpyhuulet ovat isot?
Kommentit (24)
Haluan naiseni mieluiten sellaisilla lihaisilla paahtopaistisuikaleilla, eli ei todellakaan ole ruman näköistä!
En usko, että kenenkään häpyhuulet olisivat norsun korvien kokoiset.
Tarkoitatko muuten intian- vai afrikannorsun korvia?
Kukaan itseään kunnioittava nainen ei näytä alapäätään kun lääkärille ja synnyttäessä kätilölle.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan sellaiset "norsunkorvat"?
Isot häpyhuulet on kauniita
Tarkoitatko ulkoisia vai sisäisiä?
Et ole sitten kuullut sanontaa "ei se viina maulla eikä vittu näöllä"? Jos jätkä alkaa pykiä, vedä housut jalkaan ja passita kadulle.
Naisten mielestä on rumaa - toki naisille ne eivät olekaan eroottinen viesti.
Useimmat miehet niistä kuitenkin pitävät.
Emman blogissa aiheesta lisää: http://largelabiaproject.org/male_comments
hmm...symmetria on tärkeämpi luulen
Ja pahin ongelma on ulkonäkö? Pystytkö edes alushousuja käyttämään, ilmeisesti kuljet aina pitkässä hameessa?
Miten kävely onnistuu? En oikein osaa hahmottaa roikkuvatko häppärisi maahan vai puoleen sääreen?
Aivan ihanan kiihottavat ovat, muutamiin olen törmännyt. Ihan huippua suuseksissä ja mukavasti menee kullin ympärille.
t. m-50
Hyi hel'etti!!!!! kukaan ei halua naida tollasta pekoni pillua!!!!!!!!!!!! Leikkaa ne helvÄettin tai kukaan ei ei nai sua enään. PEKONI PILLU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
N25N kirjoitti:
On ruman näköistä
Nuorten naisten muovinen minäkuva.
Mulla on sellaset ja ne on kamalat. Häpeän niitä ja harrastan seksiä ainoastaan pimeässä.
PEKONI kirjoitti:
Hyi hel'etti!!!!! kukaan ei halua naida tollasta pekoni pillua!!!!!!!!!!!! Leikkaa ne helvÄettin tai kukaan ei ei nai sua enään. PEKONI PILLU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sinä oot kyllä pekoniaivo.
Totuus on että isot häplärit on yököttävät .
Mielummin vaikka tumputtaa handuun kun isot ulkonevat häpyhuulet tulee vastaan .
Niin tärkeintä nuorten naisten maailmassa on inhota oman ruumiinsa kaikkia osia ja pyrkiä niitä teknisesti muokkaamaan. Käymällä salilla, kirurgilla, kosmetiikkapajoissa, suihkurusketuksessa jne.
Vierailija kirjoitti:
N25N kirjoitti:
On ruman näköistä
Nuorten naisten muovinen minäkuva.
ei