Lääkäri yritti piestä minua!
Normaaliin tapaan olin tutkittavana ja ehdotin epäilemiäni sairauksia mitä minulla voisi olla. Ensin lääkäri otti arvaukseni ystävällisesti vastaan, kunnes yhtäkkiä yritti pahoinpidellä stetoskoopilla! Pakenin vastaanotolta hoitajien naureskellessa aulassa. Pitäisikö mennä yksityiselle?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Joo, tää tauti leviää lääkäreiden keskuudessa , tunnetaan googlediagnoosi-raivona. No, Sitä ei voi pysäyttää kuin terminaattori.
Tän taudin takia terkkareita suljetaan, kun ei niitä tarvita, katot vaan googlesta.
Tätä epäilin itsekin. Ihan viattomasti kuitenkin ehdotin, en tuputtamalla. Harmi että lääkäri otti noin itseensä. Luulisi potilaan terveyden kuitenkin olevan etusijalla, eikä oman ammattitaidon esittäminen. Ap
Joo, ei enää kannata mennä lääkäriin. Diagnoosi on helppo tehdä itse netissä ja lääkkeet saa halvalla vinkuintialaisesta nettiapteekista.
Itse muuten aloin tutkiskelemaan netissä omaa nivelreumana pidettyä sairauttani. Diagnoosi ei ollut minkään terveyskeskutuuraajan tekemä, vaan ihan oikean reumalääkärin. Oireeni vastasivat paremmin nivelpsoriasiksen tuntomerkkejä ja niinpä diagnoosi muutettiin. Vaikka eipä sillä suurta merkitystä taida olla, lääkitys on sama.
Joo, tää tauti leviää lääkäreiden keskuudessa , tunnetaan googlediagnoosi-raivona. No, Sitä ei voi pysäyttää kuin terminaattori.
Tän taudin takia terkkareita suljetaan, kun ei niitä tarvita, katot vaan googlesta.