Nainen jätti työnsä - imettää poikaystäväänsä kahden tunnin välein
Pariskunta siis ilmeisesti kiihottuu tuosta, että nainen imettää miestä. Mitä mieltä olette tästä? Mielestäni oksettavaa, eikä tekstistä edes selviä miten tuo on ylipäätään mahdollista, jollain hormoneillako..?
Kommentit (30)
Yöks.. mutta toisaalta siitä vaan :D Ei onneksi vaikuta mun elämään.
Äijä mukamas kehonrakentaja. Ei siltä näyttänyt. Tota en kyllä ymmärrä aikuista miestä imetetään vaikka itse Tykkään imeä tissejä mut iha eri syystä. Varmaan miehellä on vaippa päällä ja tyynyn alla oma vauva hattukin. Taitaapa olla nurkassa oma leikki-kehäkin ja vauvan leluja.
Käyköhän nainen miehen työpaikalla imettämässä kahden tunnin välein.
Vierailija kirjoitti:
En vain tajua. Jos minäkin menisin lehteen kertomaan, että jätän työni, koska haluan ottaa mieheltäni suihin kahden tunnin välein. Mikä idea?
Ideaa tai ei, mutta lähtisin tohon mukaan.
T. Mies
No, luulisi että moni suomipoika salaa ihastuu ideaan. Ovat niin vihaisia kaikille naisille, jotka eivät suostu rupeamaan heidän uudeksi äidikseen (sen entisen tilalle, joka oli myöskin ihan liian torjuva). Ei sitä tyhjiötä riitä tuhansien litrojen säiliötkään paikkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään muuta häiritse tuo, että tällaisen takia jätti työnsä? Ja miksi tuossa sanotaan, että maitoa ei tule, mutta silti sitä tulee? Ja miksi puhutaan projektista? Yritetäänkö tuossa saavuttaa jotain vai?
Mua häiritsi työstä pois jääminen tuon "elämäntyylivalinnan" takia ja se,että pitää pitkin yötä heräillä,ettei "ruokahetki" mene ohi,miksi?Mistä he ovat keksineet tuon,että pitää imettää kahden tunnin välein? Ja että pitäää tarkasti erottaa seksi tuosta tissin lutkutuksesta?
Muutenkin ihme huomiohuorausta avautua julkisesti noin henkilökohtaisesta ja omituisesta asiasta.
Mies jätti työnsä - imettää tyttöystäväänsä kahden tunnin välein.
Isot ihmiset itkee kun kaksi aikuista ihmistä tekee jotain, mitä itsekin välillisesti päivittäin touhuaa. Juo lapselle tarkoitettua tissimaitoa. Te vaan juotte toisen lajin äidinmaitoa, minusta se on vielä hitusen oudompaa.
Vierottautukaa jo!