Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oppia menemään yksin ...

Vierailija
08.06.2016 |

En ole ikinä oikein tehnyt mitään yksin. Aina on lapset mukana tai mies.. Miestä ei kuitenkaan enää saa mukaan kylpylään, retkelle, patikoimaan jne. vaan hänellä on omat harrastukset. Ja lapset on kans jo isoja, eivät aina haluu mukaan.

En jotenkin osaa yksin mennä! Esim. kylpylään vaikka haluaisin!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

noloa mennä yksin

Vierailija
2/6 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten että vain menet vaikka hampaat irvessä. Ensimmäinen kerta on sen verran kiusallista itselle että parempi valita joku ilmainen reissu, mutta seuraavalla kerralla nautit jo olostasti :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tykkään mennä välillä yksin. Saan tehdä juuri niitä asioita mitä minä haluan ja minulle sopivalla hetkellä.

Minulla on aina myös kirja mukana, jota voin sitten lueskella esim ravintolassa ruokaa odotellessa.

Vierailija
4/6 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. Täytyy vaan opetella taas menemään ja olemaan yksin. Onneks on sentäs ystävä, jonka kanssa käydään päivittäin lenkillä.

Vierailija
5/6 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noloa mennä yksin

Ite oot.

Voihan se aluksi tuntua kummalliselta, mutta itse arvostan omaa rauhaa.

Vierailija
6/6 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemällä. Kerta se on ensimmäinenkin :) Mä menen kaikista mieluiten yksin. Voin mennä milloin haluan enkä ole riippuvainen kenenkään muun lomista, työvuoroista, lapsenvahdeista tai muistakaan aikatauluista. Voin muuttaa suunnitelmiani viime tipassa (en menekään vielä tänään vaan vasta huomenna tai ensi viikolla) tai vaikka kesken kaiken (en viihtynytkään täällä, lähdenpä tuonne toiseen paikkaan).   Olen kokenut hyvin vapauttavana, kun ei tarvitse kysyä kenenkään muun mielipidettä mihinkään tai tehdä kompromisseja eikä sopia aikatauluja vaan voi mennä ja tulla miten haluaa. Voi mennä aikaisin nukkumaan tai valvoa pitkään. Jos ei ole nälkä, ei tarvitse mennä vielä syömään vain siksi, että toisella on nälkä. Yksin menemisessä on monia hyviä puolia, joita osaa arvostaa vasta sitten, kun on muutaman kerran mennyt yksin ja sen jälkeen menee jonkun toisen kanssa vain todetakseen, että nauttii sittenkin vapaudesta enemmän kuin seurasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi