Miten pystyt syödä valkoista riisiä ja makaronia yökkäämättä?
Minä en muista, milloin viimeksi olen ostanut kotiin kumpaakaan em. Aivan hirveää moskaa!
Kommentit (35)
Nyyh nyyh, kylläpä olet hienompi ja parempi kuin kaikki muut ihmiset yhteensä. Vähänkö kadehdin sua.
Olen sen verran sivistynyt, etten yökkäile normaalille ruoka-aineelle.
Eihän ne maistu juuri miltään. Enemmän hankaluuksia tuottaa saada alas jotain proteiinimössöjä.
Vierailija kirjoitti:
Se on kuvottavan makuista.
Noissakin tärkeää on se laatu. Suomessa moni syö edellen Uncle Ben's:in riisiä ja jotain pehmeästä vehnästä tehtyä makaronintapaista. En minäkään niitä söisi ainakaan mielelläni. Sen sijaan hyvälaatuinen jasmiini- tai basmatiriisi, ja italialainen durum-vehnäpasta on asia aivan erikseen; toki nekin pitää osata valmistaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku täysin mauton voi olla kuvottavan makuista?
Vierailija kirjoitti:
Miten pystyt syödä? Onko se oikeasti liikaa vaadittu, että ihmiset kirjoittaisivat suomea?
Valitettavasti äidinkieleni on aina ollut koulussa hyvä, erinomainen jne. Se, että joku sanamuoto menee joskus väärin, ei tarkoita, etteikö osaisi kirjoittaa. Sitä paitsi näitä alkaa tehdä, tekemään -juttuja käytetään miten milloinkin, samoin jonkun mielestä kavereitten on väärä muoto, jonkun mielestä kavereiden on väärin. Molempia käytetään kuitenkin (ja minusta kavereitten on väärin.)
Pystyn syömään niitä helposti ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Minä en muista, milloin viimeksi olen ostanut kotiin kumpaakaan em. Aivan hirveää moskaa!
Eli sun mielestä koko Aasia syö lisukkeena hirveää moskaa? ;)
Mä ostan kunnon riisiä ja kypsennä sen riisikeittimessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku täysin mauton voi olla kuvottavan makuista?
Eihän se ole mautonta, vaan kuvottavan makuista mössöä.
Olisikohan ap tullut herätykseen ja ostanut elämänsä ensimmäiset täysjyvätuotteet? Hyvä jos olet vaihtanut parempaan, mutta voisi sen jotenkin kivamminkin tuoda ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan ap tullut herätykseen ja ostanut elämänsä ensimmäiset täysjyvätuotteet? Hyvä jos olet vaihtanut parempaan, mutta voisi sen jotenkin kivamminkin tuoda ilmi.
Luitko aloitusta ollenkaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pystyt syödä? Onko se oikeasti liikaa vaadittu, että ihmiset kirjoittaisivat suomea?
Valitettavasti äidinkieleni on aina ollut koulussa hyvä, erinomainen jne. Se, että joku sanamuoto menee joskus väärin, ei tarkoita, etteikö osaisi kirjoittaa. Sitä paitsi näitä alkaa tehdä, tekemään -juttuja käytetään miten milloinkin, samoin jonkun mielestä kavereitten on väärä muoto, jonkun mielestä kavereiden on väärin. Molempia käytetään kuitenkin (ja minusta kavereitten on väärin.)
Kavereittesi keskuudessa kielioppi siis on huutoäänestys. Kielivammaisuutesi ei siis yllätä eikä näin ollen selittelysikään.
Uuh, molemmat niin hyviä lisukkeiden kanssa! Lisukkeiksi vaihdellen soijakastiketta/suolaa, valkosipulijauhetta, oliiveja, majoo, ak-tomaattia, srirachaa, ketsuppia/sinappia, sitruuna-oliiviöljyä...... namia. Syön kyllä harvoin, yleensä tervellisemmin, mutta kun lapset on poissa ni voi syödä just noin mössöö.
Tiedostamalla, että niissä on huomattavasti vähemmän arseenia, etenkin basmat-riisissä kuin täysjyväriiseissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sun mielestä koko Aasia syö lisukkeena hirveää moskaa? ;)
Mä ostan kunnon riisiä ja kypsennä sen riisikeittimessä.
Kyllä, vaikka koko Aasia syö valkoista riisimoskaa, niin minä pidän sitä kuvottavana. En vain voi sietää sen makuista moskaa. Sama valkoisessa makaronissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin helposti paskat trollit lankeavat lonkalta heitettyyn counter-trolliin. :D
Se on käytännössä ihan sama syötkö täysjyvää vai valkoista... Ei mitään merkitystä terveelle ihmiselle. Tämä suomalaisten täysjyvävillitys on meidän ihan oma juttu.
Oikein keitetty jasminiriisi on niin hyvää että sitä syö vaikka sellaisenaan.