Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kannat muotimerkin ostoskassia?

Vierailija
08.06.2016 |

Olen nähnyt usein tällaisia tapauksia ja taas pari päivää sitten Eirassa rouvan, jolla oli Chanelin valkoinen ostoskassi ja ainakin saman merkin korvikset ja laukku käytössä. Uskoisin siis, että laukkua ei ollut juuri ostettu, vaan kantoi kassia huvikseen. Matkalaukkua ei ollut mukana, joten tuskin oli juuri tullut ulkomailta ja Della Margallakin on varmaan omat kassinsa(?) Tuo rouva oli muuten ihan tyylikäs ja varmaan varakas, joten olisi outoa, että joutuisi pitämään kassia ns. huutomerkkinä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että siinä kassissa kuljetetaan jotakin.

Vierailija
2/21 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän tavaroiden kuljetukseen. Ihan ruokaostosten ja joskus treenivaatteiden jne.

En viitsisi ihan ekologista syistäkään hankkia jotain merkitöntä kun tuo merkkikassi löytyy.

Millainen kassi olisi ap:n mielestä kelvollinen ja mitä siinä kuuluisi kantaa? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän tavaroiden kuljetukseen. Ihan ruokaostosten ja joskus treenivaatteiden jne.

En viitsisi ihan ekologista syistäkään hankkia jotain merkitöntä kun tuo merkkikassi löytyy.

Millainen kassi olisi ap:n mielestä kelvollinen ja mitä siinä kuuluisi kantaa? ;)

Jos siihen isohkoon Chaneliin ei kaikki mahdu, niin varmaan kangaskassi olisi kestävämpi vaihtoehto, kuin paperikassi.

Vierailija
4/21 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no miksei voi kantaa anttilan kassissa!!!!!!

Vierailija
5/21 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannan tuollaisessa isommassa, vähän paremmassa (koska niissä on usein hyvät ja vedenkestävät pahvit, huom!) ostoskassissa joskus sateenvarjoa, isoa kaulahuivia ja muuta jos olen muuten liikkeellä vain pienen laukun kanssa. Merkillä ei väliä, kunhan se kestää kantamista :)

Joskus kannan niissä kukkakimppua jos olen menossa kylään, enkä jaksa kantaa kukkia kädessäni.

Vierailija
6/21 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt usein tällaisia tapauksia ja taas pari päivää sitten Eirassa rouvan, jolla oli Chanelin valkoinen ostoskassi ja ainakin saman merkin korvikset ja laukku käytössä.

Chanelin kassi on aina musta jossa valkoinen logo, PAITSI ne Pariisin lippulaivaliikkeen kassit ovat poikkeuksellisesti valkoisia ja niissä on musta logo :) Tuo kassi on alunperin peräisin Pariisin lippulaivaliikkeestä siis.

Vierailija
7/21 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT (kaiketi;), mutta minulla on Marimekon unikko-muovikassi. Se on niin ihana, että siitä on tullut mun ihana varakassini, joka on aina laukussani kuminauha ympärillään, jos tarvitsen lisäkassia. Joo, OT varmaankin.......... ;)

Vierailija
8/21 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no miksei voi kantaa anttilan kassissa!!!!!!

Siksi kun se muovikassi sähköistyttää tekstiilejä, jos siellä kassissa pitää esim. vara-neuletakkia, huivia tai muuta. Sen vuoksi paperinen/kartonkinen on parempi.

Vierailija
9/21 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt usein tällaisia tapauksia ja taas pari päivää sitten Eirassa rouvan, jolla oli Chanelin valkoinen ostoskassi ja ainakin saman merkin korvikset ja laukku käytössä.

Chanelin kassi on aina musta jossa valkoinen logo, PAITSI ne Pariisin lippulaivaliikkeen kassit ovat poikkeuksellisesti valkoisia ja niissä on musta logo :) Tuo kassi on alunperin peräisin Pariisin lippulaivaliikkeestä siis.

Ja tuoko pitäisi tavallisen vastaantulijan tietää? Jos seurapiirileideillä oli Chanel-kassien kokoontumisajot illemmalla?

Vierailija
10/21 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes keski-ikäinen nainen ja tehnyt jonkin verran luksusmerkkiputiikkiostoksia vuosien varrella ulkomailta lähinnä ja saanut niistä putiikeista ostettua tuotteita lahjaksi paperikasseineen myös mieheltä ja sukulaisilta, joten noita kasseja on kertynyt nurkkiin pölyttymään sen verran, että vien niissä mainoksia ja lehtiä paperinkeräysroskikseen. Muutaman olen jättänyt  siltä varalta, jos tarvitsee kantaa joskus jonnekin jotain.

Ilmeisesti joku naapuri oli kerännyt ne sieltä paperinkeräysroskiksesta ja myi huutonetissä, sillä kaikki kassit näyttivät tutuilta! Toinen naapuri vinkkasi, itse en olisi niitä arvannut netistä mennä katsomaan :D

Vierailija
11/21 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuoko pitäisi tavallisen vastaantulijan tietää? Jos seurapiirileideillä oli Chanel-kassien kokoontumisajot illemmalla?

Siis niitähän on olemassa! Luksusmerkkilaukkujen kokoontumisajoja Helsingissä! Etkö tiennyt? Niistä on aina paljon insta- ja blogikuviakin! Muijat menee skumpalle ja valokuvaa laukkuryhmäkuvia, asettelee niitä aikansa jonnekin ravintolan pöydälle ja ikkunalle ja sitten keskustelevat laukuista koko illan. Jäsenet ovat vissiin paristakympistä viiteenkymppiin. Olen kuullut noista tutuilta silminnäkijöiltä eli muilta asiakkailta jotka osuneet paikan päälle ihmettelemään toimintaa.

Itse en laukuillani brassaile joten kierrän tuommoiset laukkuseurat kaukaa. Toki suosin hintavia, ylellisiä, ajattomia merkkilaukkuja itsekin mutta joita ei tule kaikilla vastaan ja joissa ei näy logot joten kukaan ei arvaa miten arvokkaita ne oikeasti ovat :-) Parempi niin.

Vierailija
12/21 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästänyt vain Hermesin, Alexander Mc Queenin, Chanelin, Diorin ja Tiffany's:in ostoskassit. Muita en :)

Vierailija
13/21 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin kassi. Ne henkselikahvaiset oli kestäviä, nyt näyttävät poistuneen valikoimasta.

Vierailija
14/21 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman elämänsä Hyacinth Bucket.

Vierailija
15/21 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen kadehtii jonkun satunnaisen vastaantulijan muovikassia?!

Vierailija
16/21 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän reppua. Merkillä ei ole väliä, kunhan se ei ole Fjällräven, tarkemmin Kånken.

Vierailija
17/21 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin ihan samaa, ja vielä että millainen no-life ihminen kyttää toisten ostoskasseja ja jaksaa vielä tehdä niistä aloituksen tänne AVlle! :D

Vierailija
18/21 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan täysijärkinen puhu KADEHTIMISESTA vaan jonkun kermaperseen statusnostatussymboliikasta.

Vierailija
19/21 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen varakas, mutta mieluiten itse käytän yksivärisiä paperikasseja, joissa ei ole merkkejä, mainoksia 😊

Vierailija
20/21 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millainen ihminen kadehtii jonkun satunnaisen vastaantulijan muovikassia?!" - Hmm. En tiedä, mutta tiesitkö, että muovi -ja paperi kassit voivat olla joillekin ihmisille keräilykohteita. - olin hämmentynyt kun huomasin huutiksessa myynnissä X-merkin paperipusseja. Hämmästelin tätä ystävälleni, joka sanoi, etkö ymmärrä ne ovat samanlaisia keräilykohteita, kuin joillekin vaikka postimerkit tai kortit, paitsi, että niitä voi myös helpommin käyttää ihan tavallisessa arjessa. - On kuulemma paljon tyylikkäämpää kantaa ostoksia kotiin Stockan muovikasssissa kuin Lidlin muovikassissa. - Ystäväni luuli minunkin tekevän niin, vaikka itselläni on kyllä syy on ekologinen. Maailmassa kuluu ihan liikaa muovikasseja vain kerta käyttöisinä. -  Omassa sinkkutaloudessa, jossa myös kierrätän menee useampikin hetki, kun kaikki sinne pesityneet ja joskus tuntuu, että itsestään lisääntyneet muovikassit pääsevät palvelemaan edes seka-jäte pusseina 

Tyylikkäämpää ehkä olisi, jos muistaisin ottaa aina erillisen kauppakassin mukaan. Mutta koska tulen usein kaupan kautta kotiin, niin en yksinkertaisesti jaksa kantaa isompaa kauppakassia mukana. Toisaalta tähän saattaisi olla ratkaisuna se, että pitäisin mukana aina pienenmpään tilaan meneviä kangaskasseja...     

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi