Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kaikki mustapäät pois!!

Vierailija
08.06.2016 |

Siis pakko tulla kertomaan tämä. Eilen katsoin nenääni suurentavalla peilillä ja taas kerran kauhistuin sitä mustapäiden määrää. Ajattelin, että ihan pakko mennä pian kosmetologille, mutta koska minulla on huonoja kokemuksia on teiniajoilta, ei ole enää tullut mentyä. Sitten ajattelin poistaa ne itse. Höyrytin kasvot, suojasin sormet kasvopaperilla ja puristelin. Ne lähti pois tosi helposti! Puristin jokikisen huokosen puhtaaksi! Päälle desinfiointiainetta ja nyt aamulla nenä on vähän punainen, mutta huokoset on putipuhtaat. Miksen tehnyt tätä jo ajat sitten!? Olen niin tyytyväinen lopputulokseen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä on myös nenä ihan täynnä mustapäitä eikä niistä pääse mitenkään eroon puristamalla kun kohta ovat uudestaan täynnä.

Vierailija
2/22 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu, mutta mahtaako olla kovin pitkäaikainen ratkaisu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai voi olla pitkäaikainen ratkaisu, koska ihoni on mikä on, mutta ei se kosmetologilla käyntikään ole mitään pitkäaikaisuutta asiaan tuonut. Nyt sentään ilmaiseksi sai hyvän lopputuloksen :)

-ap

Vierailija
4/22 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähtenyt juomalla vettä. Töissä menee pari pullollista helposti.

Vierailija
5/22 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mustapäät ovat lähteneet tuhottoman kallilla mutta hyvällä erilaisia happoja (hedelmä-, maito- ym) sisältävällä sarjalla. Käytössä pudistusmaito, seerumi sekä päivä- ja yövoide. Jotenkin se happo tunkeutuu syvälle ihoon ja mustapäät saavat kyytiä. Toki olen käynyt myös kosmetologilla puristeluttamassa, etenkin alkuvaiheessa. Nyt tarvetta ei ole oikeastaan lainkaan.

Vierailija
6/22 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, yritän nyt juoda paljon. Mulla on ihan superrasvainen ja öljyinen iho, sukuvika. Nenässä saattaa olla rasvapisaroita näkyvissä. Isolla osalla suvustani on tämä iho, jonka ainoa hyvä puoli on, että ihon ollessa tosi paksu, rypyt eivät tule aikaisin. Olen kaikessa öljyisyydessäni täysin rypytön 45v. Jotain hyvääkin siis.

-ap

Vierailija
7/22 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla mustapäät ovat lähteneet tuhottoman kallilla mutta hyvällä erilaisia happoja (hedelmä-, maito- ym) sisältävällä sarjalla. Käytössä pudistusmaito, seerumi sekä päivä- ja yövoide. Jotenkin se happo tunkeutuu syvälle ihoon...

Mä en usko, että ihoa kannattaa hoitaa noin. Jossakin se kostautuu, tulee vaikka couperosa myöhemmin, kun noin rajusti käsittelee.

Vierailija
8/22 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa saunassa puristelen nenän puhtaaksi. Sauna tekee muutenkin iholleni hyvää.

Vierailija
9/22 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minää sain mustapäät pois käyttämällä salisyylihappokasvovettä ja kasvovoiteen päälle hamppuöljyä. Mustapäät johtuu ihon rasvoittuvuudesta ja pintaihon kuivuudesta, salisyylihappo vähentää rasvoittumista ja kuorii. Nykyään käytän hyarulonhapposeerumia tai voidetta joka sisältää sitä. Hyarulonhappo kosteuttaa pintaihoa. Talvisin käytän edelleen voiteen päällä hamppu- tai arganöljyä, ettei pintaiho kuivu ja tukkeudu ja näin aiheuta mustpäitä. 

Alkoholi, menthol ja silikonipitoiset tuotteet pahentavat mustapääongelmaa, samoin niiden puristelu.

Vierailija
10/22 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla mustapäät ovat lähteneet tuhottoman kallilla mutta hyvällä erilaisia happoja (hedelmä-, maito- ym) sisältävällä sarjalla. Käytössä pudistusmaito, seerumi sekä päivä- ja yövoide. Jotenkin se happo tunkeutuu syvälle ihoon...

Mä en usko, että ihoa kannattaa hoitaa noin. Jossakin se kostautuu, tulee vaikka couperosa myöhemmin, kun noin rajusti käsittelee.

Sehän tässä kummaa onkin, että sarja on erittäin hellävarainne. Silmänympärysvoidettakin saa laittaa luomne liikkuvalle osalle eikä kirvele yhtään. Älä kommentoi kun et selvästikään tiedä mistä puhut.

Mulla on muutenkin ollut aina herkkä ja helposti näppylöityvä erityyppisesti kuiva ja rasvainen sekaiho, eikä iho ole ollut koskaan näin rauhallinen kuin näiden happovoideiden kanssa.

Vierailija
11/22 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenässä ei ole yleensä hirveästi mustapäitä, vaan ne ovat "sebaceous filaments". En tiedä mikä se on suomeksi. Monet luulevat nenän juttuja mustapäiksi, niin luulin itsekin kunnes luin sebaceous filamentseista. Periaatteessa turha puristella, koska ne täyttyvät aina eikä niistä ole mitenkään mahdollista edes päästä eroon.

Täältä voi lukea lisää ja on kuviakin: http://tinyurl.com/zxqd2nh

Vierailija
12/22 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lähti pois clarosonicin kasvoharjalla. Iltaisin putsaan naaman sillä hyvällä putsarilla. Oma isäkin kehui kuinka ihoni nykyään hehkuu :)

Vierailija
13/22 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo1 kirjoitti:

Minää sain mustapäät pois käyttämällä salisyylihappokasvovettä ja kasvovoiteen päälle hamppuöljyä. Mustapäät johtuu ihon rasvoittuvuudesta ja pintaihon kuivuudesta, salisyylihappo vähentää rasvoittumista ja kuorii. Nykyään käytän hyarulonhapposeerumia tai voidetta joka sisältää sitä. Hyarulonhappo kosteuttaa pintaihoa. Talvisin käytän edelleen voiteen päällä hamppu- tai arganöljyä, ettei pintaiho kuivu ja tukkeudu ja näin aiheuta mustpäitä. 

Alkoholi, menthol ja silikonipitoiset tuotteet pahentavat mustapääongelmaa, samoin niiden puristelu.

Mullakin auttaa salisyylihappo. Ei tarvitse enää puristella eikä vahingossa rikkoa ihoa.

Vierailija
14/22 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo1 kirjoitti:

Mullakin auttaa salisyylihappo. Ei tarvitse enää puristella eikä vahingossa rikkoa ihoa.

Mulla vielä ennen meikit valuneet kesken päivää jo pois, kun oli niin rasvainen iho. Salisyyhappokasvovettä aikani käytettyä huomasin, että meikit pysyy ja oikeastaan ihon värikin oli tasoittunut niin, ettei tarvitse edes päivittäin enää käyttää. Ihohuokosetkin pienenneet reilusti.

Vierailija
15/22 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kommentoi kun et selvästikään tiedä mistä puhut.

Ohhoh. Ai että oikein kiellät minua kommentoimasta. Ihotautilääkäri minua varotteli liian rajuista käsittelyistä.

Vierailija
16/22 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kommentoi kun et selvästikään tiedä mistä puhut.

Ohhoh. Ai että oikein kiellät minua kommentoimasta. Ihotautilääkäri minua varotteli liian rajuista käsittelyistä.

Riippuu varmaan mitä se käsittely on ja missä tehdään. Kotituotteissa esim hedelmähappo on sen verran loivaa, ettei sillä tuhoja saa aikaa. Itsekin paransin ihoni salisyyhapolla. Nyt käytän hyarulonhappoa sisältäviä tuotteita ja vaikka siinä sanassa onkin "happo", se ei ole mikään raju tai käsittely, vaan erittäin hyväksi iholle.

Vierailija
17/22 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ne työntyi itse pois kovilla helteillä  ! Punainen nenä jäi.

Vierailija
18/22 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kai happoja käytetä kuin kerran viikossa. Eri

Vierailija
19/22 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistinen aloitus POISTOON!

Vierailija
20/22 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän mustapäät saisi myös tuolta kartsalta pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme