Sain kaikki mustapäät pois!!
Siis pakko tulla kertomaan tämä. Eilen katsoin nenääni suurentavalla peilillä ja taas kerran kauhistuin sitä mustapäiden määrää. Ajattelin, että ihan pakko mennä pian kosmetologille, mutta koska minulla on huonoja kokemuksia on teiniajoilta, ei ole enää tullut mentyä. Sitten ajattelin poistaa ne itse. Höyrytin kasvot, suojasin sormet kasvopaperilla ja puristelin. Ne lähti pois tosi helposti! Puristin jokikisen huokosen puhtaaksi! Päälle desinfiointiainetta ja nyt aamulla nenä on vähän punainen, mutta huokoset on putipuhtaat. Miksen tehnyt tätä jo ajat sitten!? Olen niin tyytyväinen lopputulokseen.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Mulla mustapäät ovat lähteneet tuhottoman kallilla mutta hyvällä erilaisia happoja (hedelmä-, maito- ym) sisältävällä sarjalla. Käytössä pudistusmaito, seerumi sekä päivä- ja yövoide. Jotenkin se happo tunkeutuu syvälle ihoon ja mustapäät saavat kyytiä. Toki olen käynyt myös kosmetologilla puristeluttamassa, etenkin alkuvaiheessa. Nyt tarvetta ei ole oikeastaan lainkaan.
Etkä tietenkään voinut tuotteideb merkkiä kertoa. Vanha viesti tosin mutta silti ärsyttää tuollaiset.
Hyvä, saat kohta vaan isommat huokoset johon mustapäät tulevat uudestaan. Just luin jostain, ettei mustapäitä kannata puristaa pois, suojaavat kasvojen ihoa.