Te joilla ulkomaalainen puoliso! Miten vanhempanne suhtautuvat?
Miten puolisonne on otettu vastaan perheessänne ja suvussanne?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalainenhan on vähän kuin avaruusolento.
Suhtaudutaan heihin samalla lailla, vai?
No esim. sun ei tarvitse vaivautua vastaamaan, jos aihe ei kosketa sinua.
Olisivat toivoneet minulle suomalaista puolisoa ja ovat sen aika selvästi näyttäneetkin :(
Mulla on (itä)saksalainen mies, ja äitini oli aikanaan ennen ensitapaamista vakuuttunut siitä, että mies on pihi, huonokäytöksinen ja jotakin poliittista äärilaitaa. Isää huoletti ennakolta kommunikointi ja ainoan tyttären saama kohtelu, sain vakuuttaa etten ole sorrettu 😀
Tykästyivät kuitenkin kohteliaaseen ja lempeään mieheen, joka on osoittanut olevansa kelvollinen vävypoika jo toistakymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhtaudutaan heihin samalla lailla, vai?No esim. sun ei tarvitse vaivautua vastaamaan, jos aihe ei kosketa sinua.
Todella koskettaa, mun mies on ULKOMAALAINEN.
Minä olen hänen kotimaassaan ULKOMAALAINEN.
No, meillä ei ole ollut ongelmia missään. Tämä palsta tosin välillä muistuttaa kuinka kunallista on jos joku on ULKOMAALAINEN!
Hyvin on suhtauduttu, ainoa asia joka heitä surettaa on se, että muutan kauas heistä.
Aluksi olivat todella ennakkoluuloisia, mutta nykyään pitävät hänestä ja kehuvat että olen löytänyt hyvän miehen.
Ihan normaalisti kaikki suhtautuneet. Tai ei ole ainakaan suoraan mitään sanottu. Äidistä ainakin tiedän, että sille on se ja sama mistä kukin on kotoisin. Isä voi olla eri mieltä, mutta tosiaan ei ole suoraan sanonut mitään.
Suhtaudutaan heihin samalla lailla, vai?