Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei halua seksiä ennen kuin on suhteessa, kannattaako jatkaa tapailua?

Vierailija
07.06.2016 |

olen nyt tapaillut miestä jonkin aikaa, jolla on omien sanojen mukaan periaate ettei harrasta seksiä ennen kuin hän on oikeasti suhteessa. tarkoittaen siis että esim. ollaan kerrottu olevamme yhdessä kavereille ja läheisille. minulle tullut mielikuva, että hänessä on jotain vikaa vaikka hän ulkoisesti ja sisäisesti kuitenkin vaikuttaa todella reilulta ja ihananlta mieheltä. haluan häntä jo ihan hulluna mutta en tiedä voinko ryhtyä suhteeseen hänen kanssa tai jatkaa tätä tapailua ennen kuin olen koeajanut hänet makkarin puolella? kannattaako tätä jjuttua jatkaa? en nimittäin haluaisi odottaa seksiä ja pettyä jos mies onkin ihan huono sängyssä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän skannaa sinun parisuhdelaatuasi edelleen. Et ole tässä niskan päällä, vaikka ehkä niin ajattelet.

Vierailija
2/11 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Suuremmalla todennäköisyydellä miehessä on jotain vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Homo tai jotenkin muuten outo.

Vierailija
4/11 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en anna ennen naimisiin menoa

Vierailija
5/11 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan siitä parisuhteesta voi erota. Vaikka se sitten kestäisi vain viikon. En tajua ongelmaa.

Vierailija
6/11 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehellä ei saisi olla periaatteita? Jos naiselle olisi samat periaatteet, moni mies pitäisi tätä luultavasti vain hyvänä asiana, ettei jaa tavaraansa kevytmielisesti kelle tahansa vastaantulijalle. Jos mies arvostaa itseään niin paljon, ettei ryhdy intiimiin kanssakäymiseen vakavan suhteen ulkopuolella, niin miksi tätä pidetään epäilyttävänä?

Vierailija
7/11 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olis vaan hyvä juttu!

Vierailija
8/11 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies. Toivottavasti teet asiassa ratkaisun rehellisesti sen mukaan mitä itse ajattelet. Muuten mies voi pettyä kun et ollutkaan antamasi kuvan mukainen.

Vierailija
9/11 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeajamisesta puhuminen on epäarvostavaa.

Vierailija
10/11 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimuna varmaankin.

Vierailija
11/11 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes tajua mitä on tämä nykyajan tapailu. Ennen sitä vaan alettiin seukkaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme