Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni mies työnsi sormensa toisen ystäväni sisälle

Vierailija
07.06.2016 |

Tämä toinen ystäväni oli jo nukkumassa illanvieton päätteeksi ja heräsi siihen että sormet ovat housuissa.

Miehen naisystävä ei nähnyt tapahtunutta, sillä oli juuri ulkona.

Ahdistaa.

Mies ei ole kantasuomalainen ja tiedän että hän suuttuisi ihan hullusti, jos kertoisin naisystävälleen. Heillä lapsia jne.

Mitä teen?

Peruin juuri tulevan illanvieton, koska en pysty olemaan kummankaan osapuolen seurassa, miehen tai tämän ystäväni 😐

Toinen ystäväni ei aio nostaa syytettä. Ja sanoi että saan itse päättää kerronko.
Tämä uhri on läheisempi ystäväni.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään hänen kostoa, jos perhe hajoaa. On ollut ilmeisesti vankilassa.

Ap

Jaa että noin "mukava" mies ollut aiemmin, mistä istunut? Onko ystäväsi kantasuomalainen miehen vaimo siis? Hankala sinun on poliisille asiaa viedä jos tämä ystäväsi (uhri) ei aio viedä asiaa eteenpäin. Miksi ystäväsi yhä viettää aikaansa miehen ja tämän vaimon kanssa? Itse en pystyisi siihen.

Vierailija
22/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös tämä uhrin aviomies oli järkyttynyt, mutta eivät silti halua nostaa syytettä, koska eivät katso raiskaukseksi kun mies lähti pois tullessani paikalle.

Ap

Siis mitä helvettiä? Mikä se tuollainen aviomies on, joka ei tee asialle mitään? Ilmeisesti pelkää jotain rasismisyytettä! Ihan uskomatonta touhua, tämä on jo aivan älytöntä. Jos minulla olisi vaimo ja hänelle joku tekisi noin, niin minä kävisin irrottamassa siltä tyypiltä sen sormen, ihan sama minkä maalainen olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on penetraatio ja rais.kaus

Vierailija
24/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös tämä uhrin aviomies oli järkyttynyt, mutta eivät silti halua nostaa syytettä, koska eivät katso raiskaukseksi kun mies lähti pois tullessani paikalle.

Ap

Provo tai olette typeriä kaikki. Raiskaus ei ole raiskaus jo raiskaaja poistuu paikalta jäätyään rysän päältä kiinni? Sormet olivat sisällä=raiskaus

Vierailija
25/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä maasta tämä jännämies on kotoisin? Veikkaisin provoa.

Vierailija
26/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vaimon kuuluu tietää, mitä tapahtui. Toisaalta ymmärrän ap:n pelon, että jos mies kostaa. Itsekään en välttämättä uskaltaisi kertoa. Jos miehellä on rikollinen tausta, äkkinäinen temperamentti ja vielä kulttuuri / uskonnollinen tausta, johon kuuluu ajatus "perheen asiat on miehen hallinnassa eivätkä ulkopuoliset saa puuttua niihin", niin pelko kostosta on aiheellinen.

Vierailija
27/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tempperamenttinen ja maskuliininen ja kantaa puukkoa mukanaan 😐

Siitä pelko jos sotkeudun asioihin, että olemme ensimmäisinä tulilinjalla.

Ap

Vierailija
28/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman turvallisuutesi vuoksi sinun ei kannata sanoa mitään. Itse ottaisin etäisyyttä häneen ja perheeseen. Vaikka jutusta tehtäisiin rikosilmoitus, mies saisi siitä korkeintaan päivän ehdollista, ja sinä mahdollisesti pitkäaikaisen vainoojan, jolle laki ei voi käytännössä mitään, ja riesa on sinulle suuri. Asia ei edes koske sinua, vaan miehen ahdistelemaa naista. Ystäväsi (ahdistelijan puolison) kannalta toki ikävä juttu, mutta onko takeita että ystäväsi edes uskoisi? Kuinka tiukasti hän on miehessään kiinni? Kokemuksen kautta neuvon että älä sekaannu.

Vierailija
29/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole totta. Nyt jo puukkokin mukana. Porvoon puukkoja sanon minä.

Vierailija
30/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää kertoa, ystäväsi on raiskattu!?

Vierailija
31/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukon kohdalla meni yli :D

Vierailija
32/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On työmies, joten toki on aina mukana. Ystäväni ei kokenut sitä raiskauksena vaan limaisena lähentelynä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan