Ystäväni mies työnsi sormensa toisen ystäväni sisälle
Tämä toinen ystäväni oli jo nukkumassa illanvieton päätteeksi ja heräsi siihen että sormet ovat housuissa.
Miehen naisystävä ei nähnyt tapahtunutta, sillä oli juuri ulkona.
Ahdistaa.
Mies ei ole kantasuomalainen ja tiedän että hän suuttuisi ihan hullusti, jos kertoisin naisystävälleen. Heillä lapsia jne.
Mitä teen?
Peruin juuri tulevan illanvieton, koska en pysty olemaan kummankaan osapuolen seurassa, miehen tai tämän ystäväni 😐
Toinen ystäväni ei aio nostaa syytettä. Ja sanoi että saan itse päättää kerronko.
Tämä uhri on läheisempi ystäväni.
Kommentit (32)
Whaat? En tajunnut koko jutusta hölkäsen pöläystä.
Hyi saakeli.. Kerro! Toihan on raiskaus, kyllä itse ainakin haluaisin tietää mikä on miehiään.
Tietenkin kerrot kaikille ja poliisille myös,tuo on raiskaus.
Mitä väliä suuttuuko mies? Minä ainakin kertoisin hänen puolisolleen, millaisen miehen kanssa on yhdessä? Saa nainen sitten itse päättää, mitä haluaa tehdä!
Kertoisin miehelle, että tiedän mikä oksetus olen, ja jos haluat etten kerro vaimollesi, kerrot itse.
Tää mies ollut tosi mukava ja kiva tähän asti. Nyt humalassa sit teki näin.
En ymmärrä.
Ap
Joo, ei ole edes laillista, lähellekään.
Tietenkin kerrot. Luuletko, että tuollaista touhua pitää vain sietää, koska se saattaa kuulua johonkin kulttuuriin? Mitä sitten jos tuo mies suuttuu, pelkäätkö häntä? Ei tuollaisista "miehistä" pidä välittää.
Pelkään hänen kostoa, jos perhe hajoaa. On ollut ilmeisesti vankilassa.
Ap
eikö miehen uskonto kiellä vieraisiin naisiin koskemisen? hän on rikkonut uskontonsa määräyksiä, joten teet oikein kertomalla hänen vaimolleen, miehen tekosista.
Pitää kertoa että toinen saa totuuden miehestään. Ei varmasti ollut ensimmäinen ja viimeinen kerta. Kaveri suhteet pitää olla kasassa
Asia ei liity sinuun? Sinun ei tarvitse olla osallisena vain tukena vitun juorukello
Ei ole ilmeisen kovasti uskossa. Mies heittää pervoa läppää minullekin vitsinä. Ystäväni käski olemaan varovainen.
Ap
Liittyy sillä tavalla, että olen pantannut itselläni tätä tietoa ja koen siitä huonoa omaatuntoa ja koen toimivani väärin.
Tiedän että miehen puoliso on mustasukkainen ja reagoi voimakkaasti.
Ap
Myös tämä uhrin aviomies oli järkyttynyt, mutta eivät silti halua nostaa syytettä, koska eivät katso raiskaukseksi kun mies lähti pois tullessani paikalle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pelkään hänen kostoa, jos perhe hajoaa. On ollut ilmeisesti vankilassa.
Ap
Voi helvetti, eli tuolla perusteella annat tuon ukkelin tunkea sormiaan kenen tahansa sisuksiin. Tuo tyyppi kuuluisi edelleen vankilaan. Tuollaiset tyypit saadaan kyllä ruotuun, siihen on eräitä keinoja, sinäkin todennäköisesti tunnet sellaisia henkilöitä, jotka auttavat sinua tarpeen vaatiessa.
Vierailija kirjoitti:
Asia ei liity sinuun? Sinun ei tarvitse olla osallisena vain tukena vitun juorukello
Toivottavasti joku survoo sinun persereikääsi sormen tai jotain muuta kun olet tiedottomassa tilassa, ja sekään asia ei kuuluisi kenellekään.
Kerro.