Mistä vuosi 2006 on jäänyt mieleesi?
10 vuotta sitten vuonna 2006 tanssittiin Shakiran Hips don´t lien ja Basshunterin Boten Annan tahtiin. Kesällä harva säästyi Valvomon Mikä kesä? – kappaleelta ja Lordin euroviisuvoittoa hypetettiin kauan. Telkkarista katseltiin Torinon talviolympialaisia, Matti-elokuva houkutteli suomalaisia elokuviin ja Juice Leskinen kuoli.
Mitä sinulle on jäänyt mieleen vuodesta 2006? Mitkä asiat olivat tuolloin tärkeitä/ajankohtaisia? Missä olit silloin? Tapahtuiko elämässäsi jotakin merkittävää?
Kommentit (38)
Olin parikymppinen ja elämä muuttui yhdessä yössä, kun sairastuin vakavasti. Selvisin hengissä, mutta en koskaan parantunut ennalleni ja sain pysyvän lääkityksen. Kaunis kroppani runneltiin. Järkytyin, inhosin itseäni, enkä hyväksynyt tilannetta, joten erosin avomiehestäni, ryyppäsin ja sekoilin ja menin huonoon kuntoon. Jouduin taas sairaalaan. Tapasin elämäni suurimman rakkauden. Masennuin. Koirani kuoli. Paska vuosi.
Esikoispoika syntyi <3 tajuton helle, Hard rock Hallelujah soi koko ajan, fudiksen MM Saksassa, täytin 30 v 😮
Pääsin ripille, 15 vuotta tuli ikää sinä kesänä. Rippileiri oli mahtava, 12 vuorokauden ratsastusrippileiri. Hektistähän se oli kun varhain aamulla pari tuntia ratsastusta ja siitä juosten suihkuun syömään ja oppitunneille iltapäiväksi. Illalla taisi olla vain tunti pari omaa aikaa.Mutta hauskaa oli ja ihanat muistot jäi :)
Ikävempi muisto on, kun joulun alla isoisäni kuoli. Sai syksyllä aivoinfarktin ja muutaman kuukauden sen jälkeen jaksoi toipua, mutta ei sitten toipunutkaan. Joulu olin kuitenkin surusta huolimatta ihan hyvä, sain myös lahjana luvan hankkia ihan oman koiran seuraavana kesänä. Se on yllättäen jäänyt hyvin mieleen, niin onnellinen siitä oli, kun monta vuotta oli toivonut. Tuo luvattu koira makoilee nyt 9 vuotiaana tässä vierelläni edelleen. :)
Niin joo ja onhan se viisuvoittokin jäänyt mieleen. :D
Olin kymmenen vuotias. Äitini kuoli vaikeaan syöpään.
Vierailija kirjoitti:
10 vuotta sitten vuonna 2006 tanssittiin Shakiran Hips don´t lien ja Basshunterin Boten Annan tahtiin. Kesällä harva säästyi Valvomon Mikä kesä? – kappaleelta ja Lordin euroviisuvoittoa hypetettiin kauan. Telkkarista katseltiin Torinon talviolympialaisia, Matti-elokuva houkutteli suomalaisia elokuviin ja Juice Leskinen kuoli.
Mitä sinulle on jäänyt mieleen vuodesta 2006? Mitkä asiat olivat tuolloin tärkeitä/ajankohtaisia? Missä olit silloin? Tapahtuiko elämässäsi jotakin merkittävää?
Vuosi 2006 oli merkittävää aikaa elämässäni,muutin lapsuudenkodista omaan kämppään ja tutustuin nykyiseen poikaystävääni.
Kirjoitin ylioppilaaksi. Yliopiston pääsykokeet tuottivat toivotun tuloksen, ja syksyllä sitten muutin kotoa omilleni ja aloitin opiskelut. Muutosten vuosi siis, hyvien muistojen vuosi, ja uuden aikakauden alku elämässäni. Uskomatonta, että siitä on jo 10 vuotta.
Valmistuin, mummini kuoli, koirani kuoli. Muuta en muista.
Sairastuin psyykkisesti,luovuin lapsista,erosin miehestä,olin lataamassa 2 kk ja jäin eläkkeelle.
1. Pääsin alakoulusta poikkeen
2. Lordi voitti viisut, samana viikonloppuna Räikkönen taisi päästä palkintopallille ja muutamien päivien sisään Suomi voitti jääkiekossa MM-pronssia
3. Torinon olympialaisten jääkiekkoturnaus.
Mitään muuta en osannut omatoimisesti yhdistää kyseiseen vuoteen, mutta ketjua lukiessa alkaa muistumaan juttuja.
Hyvin merkittävä vuosi, "uuden alku". Erosin pitkäaikaisesta poikaystävästäni, olin mielenkiintoisessa työharjoittelupaikassa ja tapasin mieheni. Varsin villi vuosi, jota muistelen vieläkin.
Esikoiseni syntyi sinä vuonna ja itse täytin 30v.
Sain silloin nyt jo edesmenneet rakkaat kissani ja muutin pikkupaikkakunnalta Tampereelle opiskelemaan silloisen mieheni kanssa.
Minut astutettiin useamman kerran.
Erosin ekasta poikaystävästä ja kirjoitin ylioppilaaksi.