Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullinen kaverin puolesta

Vierailija
07.06.2016 |

Kyseessä on tuore kaveruus kestänyt noin vuoden. Ihminen on äärimmäisen sympaattinen, lojaali kavereilleen, älykäs ja hauska. Meni hetki sitten naimisiin pitkäaikaisen kumppanin kanssa 28 vuotiaana ja aloittaa uudessa työssä josta tulee tienaamaan todella hyvin.

Asia mistä olen surullinen on se, että hänellä on puhevika jolle hän ei voi mitään ja aika ajoin näen kuinka jotkut ventovieraat tarttuvat siihen vikaan kuin hyeenat ikäänkuin huomaten ähää hän ei olekaan täydellinen ja huomautetaanpa tai haukutaanpa siitä.

Kaveria se ei tunnu enää häiritsevän ja näyttäisi olevan jo tottunut siihen, mutta minua se häiritsee suuresti ja tulen surulliseksi hänen puolestaan kun tiedän kuinka hieno ihminen hän on ja kuinka ystävällinen kaikkia kohtaan.

Asia mitä kai yritän sanoa on se kuinka helkkarin epäreilua on tuomita ihminen jonkun asian takia mille hän ei voi mitään ja vinoilla siitä. Miksi ihmiset ovat niin pinnallisia ja pikkumaisia jotkut suorastaan kusipäitä.

Halusin purkaa sydäntäni ja saada asian ulos, hyvää loppuiltaa kaikille.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa lukea.

Vierailija
2/4 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen puhevika kaverillasi sitten on? Hienoa jos hän itse osaa olla välittämättä idioottien kommentoinnista! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on tapana haukkua toisia, vaikka jokaisella tosiaan on vikoja. Puheterapia voisi auttaa hänen kohdallaan. Minulla on positiivisia kokemuksia puheterapiasta, vaikka jonot voivat olla pitkiä kunnallisella puolella.

Vierailija
4/4 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista, en tiedä hänen puhevian virallista termiä ja hänellä on jostain syystä vaikea lausua tiettyjä sanoja ja sen kuulee. Ja kyllä puheterapiasta voisi olla hyötyä en ole senkään alan asiantuntija enkä tiedä onko hän apua jo aikaisemmin hakenut.

Tilanne nyt kuitenkin on se, että hänellä se vika on ja jotkut päättää käyttäytyä niinkuin mainitsin aloituksessa ja vähäjärkisenkin leimaa häneen yritetään lyödä vaikka hän on kaikkea muuta kuin tyhmä ja menestynyt nuoresta iästään huolimatta varsin hyvin elämässä.

Minut joidenkin käytös ja kohtelu kaveria kohtaan tekee surulliseksi ja joskus vihaiseksi, hän tuntuu asian kanssa olevan sinut, mutta ei se minusta tee oikeaksi kuinka jotkut käyttäytyy vaikka se ei kaveria häiritse.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän