Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päiväkotihenkilökunnan nokkimisjärjestys...?

Vierailija
07.06.2016 |

Onko sitä? Siis selkeää päiväkotihlökunnan nokkimisjärjestystä?

Riippuuko henkilön koulutuksesta/koulutuksen puutteesta vai enemmän tämän luonteesta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä on joku hyvännäköinen miestyöntekijä niin hän on ykkönen. Sen jälkeen tulevat ne naiset jotka ovat siltä mieheltä saaneet ja sitten loput satunnaisessa järjestyksessä.

Vierailija
2/4 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahannäköinen miestyöntekijä taas on järjestyksessä alimmainen, ja ämmät keljuilee hänelle jatkuvasti joka asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lto enkä siedä sellaista että toisia kohdellaan millään tavalla huonosti. Ikävä kyllä välillä olen nähnyt miten avustajia ei arvosteta tarpeeksi. Jokaisen työntekijän tulisi olla yhtä arvokas koulutuksesta riippumatta. Jollain lto:illa ikävästi noussut päähän eivätkä osaa arvostaa ja nähdä hyvää muissa. Voi toki olla vaan persoonasta kyse, sillä on niitä ihania ja vähemmän ihania ihmisiä ihan ammattiin katsomatta. Mielestäni kuitenkin hyvä työilmapiiri ja kaikkien kunnioitus on ensiarvoisen tärkeää. Lapset saavat siitä esimerkin miten toisia kohdellaan kunnioituksella Ja työhyvinvointi pysyy silloin myös hyvänä.

Vierailija
4/4 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös lastenhoitajia, jotka eivät anna arvoa lastentarhanopettajan pedagogiselle koulutukselle ja osaamiselle. Hyvin toimivissa tiimeissä osataan arvostaa ei ammateissa toimivien ammattitaitoa ja puhaltaa yhteen hiileen, mikä on sekä työntekijöiden että lasten hyvinvoinnille että  perustehtävän toteutumiselle tärkeää. Työ on sen verran rankkaa, että jokaista tarvitaan, ja jokaisella on tarvittavaa osaamista. Huomaa hyvä paitsi lapsissa, myös työtovereisa!