"mikset sä pane muiden miesten kanssa?" kysyi miesystävä..
Kysyin, että millonhan sitä seksiä voisi saada--------hän voi kuulemma olla ilman seksiä vaikka viisi vuotta, ja tokaisi, että "mikset mä pane muitten miesten kanssa?" "tuollahan on miehiä vaikka jokaillalle eri mies"
Mitä ajatuksia kyseinen lausahdus sinussa herättää?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla sama mies kuin mulla?
Jaa-a, en tiedä, saattaa olla. ap
Herättää sellaisia ajatuksia että olet homon kanssa yhdessä ja jos ei niin vihaisen, vaikka masennuslääkkeitä käyttävän.
Etsi uusi mies ihan joka illalle. Siis yksi mies joka on kanssasi joka ilta ja jolta sitä seksiä saa.
Kuulostaa, että miehelle vähintään avoin suhde ok. Tai saattaa olla että haluaa erota?
Aisankannattaja. Ei kiihotu naisestaan, jos ei tiedä muiden miesten panneen häntä.
Haluaa nähdä miten reagoit, ja kuinka tosissasi olet teidän suhteessa.
Lähinnä tuli mieleen, ettei se halua olla sun kanssa ja kehottaa sua etsimään jonkun muun. Ootkohan sä semmonen takertuja, joka ei ymmärrä jättää toista rauhaan?
Vähän niinkuin mun exä. Jäi kiinni pettämisestä, mutta olisi halunnut jatkaa mun kanssa. Sanoi sit mulle, että voithan säkin käydä vieraissa niin ollaan sujut. Kävin sit panemassa sen kaveria ja jätin tän exän sitten.
Todella reilu ja ymmärtävä :) "mies sulla !
Sattuipa sopivasti, kaipaisin naispuolista "ystävää"20-40vuotiasta normaalikokoista, näköistä, ja järkistä.
Pirkanmaa tai Satakunnan alueelta
T:Oikea Leijonakuningas
Kuulostaa siltä, että sen uusi nimitys on eksä.
ja lause jatkuu "... kuten minäkin panen muiden naisten kanssa?" ?
Herättää sellasia ajatuksia, että olet kaverin kanssa yhdessä. Friends with No benefits.