Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisinta mitä olet nähnyt baarissa?

Vierailija
07.06.2016 |

Itse kerran näin, kun miestä runkattiin "salaa" pöydän alla. Eivät humalaiset nuoret tajunneet että puoli kuppilaa näki kaiken.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä tytöllä repesi sukkahousut ja hame oli noussut korviin. Kyllä oli kylän mamuilla katseltavaa.

Vierailija
2/17 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin kerran yhdeltä tytöltä piilarit pois päästä. Se ei kyllä varsinaisesti ollut baari, vaan sellainen talo, jossa pidettiin punk-keikkoja, mutta oli siellä laiton baari :D Vessassa ei ollut peiliä, ja siksi tyttö ei saanut niitä piilareita itse pois. Onneksi mä olin katsonut ystävän piilarien laittoa, niin osasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassilla yksi nainen oli niin humalassa, että ajan ja paikan taju kadoksissa täysin. Kuvitteli ilmeisesti olevansa vessassa, kun tuolilla istuessaan veti vain housut alas ja pissasi tuolille. 

Oli yhtäaikaa iljettävää, koomista ja surullista. Ja erikoista, kuten otsikossa pyydettiin... Ei muuten missään lähiöterassilla, vaan vähän sofistikoituneemmassa paikassa Helsingin kantakaupungissa. 

Vierailija
4/17 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori mies runkkasi pimeässä nurkassa. Hieman ikävää hänen kannaltaan valojen päällelaiton aika, koska se oli juuri kun häneltä lensi mälli kaaressa lattialle. Aika pikainen lähtö tuli hänelle.

Vierailija
5/17 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiderivalas joi kaljaa.

Vierailija
6/17 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kun kaksi naista otti mieheltä yhtäaikaa poskeen baarissa. Ja ihan julkisesti. Miehellä oli housut kintussa ja jalat levällään, naiset imivät ja nuolivat siinä. 

Vierailija
7/17 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on aikaa, mutta ihmettelin kerran, että onko seitsemän kääpiötä lähteneet kaljalle ilman Lumikkia. Kun kääpiöt tulivat lähemmäksi, niin huomasin, että siinähän Sedu Koskinen, Ilkka Kanerva ja Ressu Redford kavereineen.

Vierailija
8/17 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siiderivalas joi kaljaa.

Onneksi olkoon olet päässyt todistamaan erittäin harvinaista näkyä. Et tällaista tapahtumaa varmaan saa elinaikanasi uudelleen kokea.

Vierailija
9/17 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt kun kaksi naista otti mieheltä yhtäaikaa poskeen baarissa. Ja ihan julkisesti. Miehellä oli housut kintussa ja jalat levällään, naiset imivät ja nuolivat siinä. 

Minkä ikäistä porukkaa? Ovatko nykynuoret tällaisia vai osaavatko keski-ikäisetkin olla törkeitä?

Vierailija
10/17 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Suomessa pidetään omituisena jos ei juo alkoholia tai käy baareissa...

Vierailija
11/17 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäistä porukkaa? Ovatko nykynuoret tällaisia vai osaavatko keski-ikäisetkin olla törkeitä?

Tämä tapahtui 90-luvun lopulla, sellaisia parikymppisiä oli kyseessä. Baarin nurkkapöydässä touhusivat, ihan normaaleja bilettäjiä. Härskiltä ja irstaalta kyllä näytti, ja ihan vierestä näin "toimituksen" loppuun saakka :)

Vierailija
12/17 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kerran kun näin naisen nylkyttämässä äijän jalkaa pitämällä käsiä jalan ympärillä. Baareissa en ole 10 vuoteen käynyt mut jotenkin toi jäi mieleen

Vierailija
13/17 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin miehen joka joi vettä koko illan eikä ollut edes autolla. Saattoi olla homo

Vierailija
14/17 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tosimiehen pitäisi juoda viinaa! Itse kerran näin kun vessassa nuori mies kusi kaljatuoppiin, hetken päästä erittäin humaltunut vanhempi mies otti tuopin ja joi tyhjäksi

Vierailija
15/17 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
16/17 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten viereisen pöydän siisti nuorimies joi kaljaa tuopista. Saatuaan sen tyhjäksi istui hetken hiljaa .  Tarttui  tyhjään kolpakkoon oksensi siihen , laittoi kolpakon tuolinsa ja väliseinä viereen. Haki uuden oluen ja jatkoi iltaansa. Olimme tyylikäästi kuin emme olisi huomanneetkaan.

Vierailija
17/17 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudenkympin ja kuoleman välissä oleva ukko kusi tanssilattialla ollessaan lattiatasossa olevaan kaijuttimeen. . Pian Tuli papalle äkkilähtö niskaperse otteella ! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän