hyvää palvelua Liberolta!
täälläkin jokin aika sitten, kyselin siitä libero kerhon marimekon paidasta, jota emme olleet saaneet. Otin yhtetyytä Liberoon, josta kertoivat että lähettämäni merkit, eivät koskan olleet saapuneet heille. Mutta lähettivät minulle kuitenkin paidan ja olivat tosi ystävällisiä ja palveluhaluisia! vaikka olisivat voineet kuitata koko jutun silllä, etteivät merkkejä olleet saaneet.
Kommentit (4)
Meidänkin sadevaatekampanjan kuori katosi myös! Lähetin kymmenen merkkiä pupusadetakkia varten, mutta minulle ilmoitettiin, etten voi saada takkia, koska merkit eivät ole koskaan tulleet perille. Todella kummallista. Lupasivat sitten hyvitykseksi leppäkerttuhatun, jota jaettiin ilmaiseksi kaupoissa vaippaostosten yhteydessä. Eipä paljon lohduta!
Meiltäkin on kerran merkkikuori hukkunut ihmeellisesti postissa. Sain kyllä kyseisen tuotteen siitä huolimatta. Mutta sen jälkeen, kun soitin ja ihmettelin liberomerkki lähetysten suurta katoamis määrää..? Ja huijasin ottaneeni paperista merkkeineen kopion. (kun luin joskus aiemmin täällä, että joku äiti ottaa aina kopion paperista ennen, kun sen lähettää.)
Pistää kyllä ihmettelemään ja aikasta paljon epäilyttämään tämä Liberon touhu..?
Muuten kyllä olen ollut tyytyväinen kyseiseen kerhoon ja kampanjoihin.:)
-Tuuli@-
Kaverini vei samalla kertaa postiin omansa ja minun kuoreni Liberolle. Kaverinkaan kirje ei mennyt perille ja sadetakki (10 merkkiä!) jäi saamatta... Tietysti kukaan ei voi todistaa lähettäneensä tai vastaanottaneensa kirjettä, mutta harmittaa tietty, kun tietää itse keränneensä merkit ja laittaneen kirjeen postiin... Meillä on alettu käyttää Lidlin vaippoja. Testivoittajia Kuluttaja-lehden mukaan. Hyviä on ja ihan edullisia.
Meidän sademerkkikampanjan kuori katosi myös. Eivät kuulemma voi lähettää hiirikintaita, kun kampanja ei ole heidän! Sitä en kyllä ymmärrä, miten niillä voi olla jonkun muun kampanja... Vänkäsin aikaini ja lopulta sain lohdutuksi jotain muuta. Parempi sekin kun ei mitään, mutta itse lohdutuslahjaa piti kysyä...