Kuunteleeko muka joku ulkomaisia nettiradioita
http://www.radiomakela.net/ mainostaa "Tarjolla Suomen nettiradiot ja tietysti Euroopan, Aasian, Afrikan, Oseanian, Etelä-Amerikan ja Pohjois-Amerikan parhaat radioasemat". Miks joku haluaisi kuunnella ulkomaisia asemia, eikö kotimaiset riitä??
Kommentit (60)
Yleensä ainakin koko joulukuun, koska silloin Tampereen Radio syytää varauksettomasti joulupropagandaa, enkä kestä sitä yhtään.
Mä kuuntelen juoksulenkeillä ulkomaisia nettiradioita.
Mä kuuntelen paljon aasialaisia nettiradioja, japanilaisia, korealaisia, hong kongilaisia.
Miksi mun pitäisi kuunnella suomalaista radioo kun en edes pidä suomalaisesta musiikista ja kulttuurista yleensäkään?
Miksi ei. Suomessa suuri osa radioista soittaa melkein samoja soittolistoja. Nekin jotka ei soita soittaa niitä oman genrensä listoja joten pidempään kuunnellessa alkaa samat kappaleet taas toistua. Ulkomailta löytyy vaihtelua, jopa tiettyihin musiikkilajeihin tai alalajeihin keskittyviä kanavia.
Miten se sua häiritsee, jos joku kuuntelee. Ja vastaus, kyllä, kuuntelen, koska niistä tulee musiikkia josta pidän. Jos sinä haluat kuunnella Tauskia, niin kuuntele sinä kotimaisia vaan, ei ole sulta poissa jos joku toinen kuuntelee muuta. Miten helvetin typeriä ihmisten pitää oikein kysellä?
Kyllä. Ruotsinkielisiä, jotta kielitaito hieman kehittyisi, venäjänkielisiä koska ymmärrän kieltä ja siellä tulee välistä ihan kivoja biisejä, myös kielitaidon ylläpitoa.
Enää ei pahemmin, mutta joskus teininä tuli kaveriporukassa etsittyä joku niin random kanava kun vain löytyi (tyyliin jotain Kazakstanilaista banjokanavia yms.) ja annettiin niiden soida taustalla kun puuhattiin muuta. Niistäkin sai välillä yllättävän paljon huumoria irti.
Kotimaiset ei oikein nappaa. Toki jossain autossa tulee joskus kuunneltua.
Kyllä, unkarilaista Juventusta :) Asuin siellä monta vuotta ja kiva pysyä edelleen ajantasalla.
Kuunteleeko joku MUKA oikeaisti mitään radioita? Noloa, tulkaa pois sieltä 60-luvulta.
93.8 metropol, saatan kuunnella muitakin mitä ymmärrä.
Indie88, torontolainen nettiradio päällä as we speak. Paljon parempi musa kuin suomalaisilla kanavilla, jotka soittavat samaan shaissea kyllästymiseen asti.
Ap ei kuuntele =kukaan ei kuuntele
Juu, latviankielisiä kanavia :) Aikoinaan siellä asuessa opin paljon kieltä radiota kuuntelemalla.
Kanadan radiokanavia kuuntelen silloin, kun radiota kuuntelen.
Karibian reggae kanavia kuuntelen.
-Bias-
Mä kuuntelen entisen kotimaani musaa.
Espanjalaisia kanavia, opettelen kieltä.
Laajenna sinäkin ap valikoimaasi, ei tarvitse olla pipo niin tiukalla! Nyt on kesäkin, hengaile vähän musan tahtiin.
Me kuunnellaan brittiradiota usein, mieheni on sieltä kotoisin. Siksi.