pääsykoetulosten odottajat
no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..
onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?
Kommentit (1328)
Onko Tampereen lääkis tullut? Tytär pyrki jo toista kertaa sinne. Pelottaa, jos taas joutuu pettymään.
Tämä on raakaa peliä :(
Ammattikorkeesta: ET SAANUT OPISKELUPAIKKAA
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi :(
Mikä amk kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Onko Tampereen lääkis tullut? Tytär pyrki jo toista kertaa sinne. Pelottaa, jos taas joutuu pettymään.
Lääkiksestä ku puhutaan ni Enemmänkin VASTA toista kertaa sinne :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi :(
Mikä amk kyseessä?
tamk tekniikan ala
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä! Niitä tuloksia odottelen itsekin ja myös toista kertaa hain. Tsemppiä sinne teillekin. :)
Kertokaa tänne heti mistä tuloksia saatte!!!
Tää on kyllä ihan kauheeta. Olen lomalla tän viikon eli mullahan on loistavasti aikaa panikoida tuloksia :D oon yrittäny keksiä kaikkea tekemistä, mutta aina jumitun kuitenkin tänne kotiin odottamaan, huippu loma :D
Inhottavaa tää odottelu. Haluis vähän jo suunnitella syksyä ja välivuotta jos se nyt sattuu koittamaan.
Kukaan Tampereelta saanut tuloksiaaaa?
Onko tullut jo oulun yliopisto kauppatieteen tulokset??
Olen koko ajan luullut että 1.7. on torstai mutta sehän on VASTA perjantai!! joutuu taas yhden päivän odottamaan lisää jos ne panttaa tuloksia.. haluan jo tietää!
Kai te alatte tehdä opintoja avoimessa, jos ette vielä pääse sisään? Itse menin yliopistoon avoimen kautta kun pääsykokeissa ei tärpännyt. Perusopinnot tekee helposti työn ohessa ja niillä voi päästä suoraan sisään, alasta tietysti riippuen.
Toimiiko teillä opintopolku? Mulla ei ainakaan. Tulispa niitä Tampereen tuloksia :(
Opintopolku alhaalla, auugh mikä jännitys! :O
Onko kukaan saanut arkkitehtuurin haun tuloksia näkyviin?
Vierailija kirjoitti:
Joensuun yliopisto tuli
Nussinpa nyt pilkkua, mutta jos joku on sattunut pääsemään niin ihan hyvä olla tästä kartalla: Joensuun yliopistoa ei ole ollut olemassakaan sitten vuoden 2009. Eli sula mahdottomuus että se yliopisto olisi tuloskia lähetellyt tai että enää yksikään sinne pääsisi.
Mikä Tampereella kestää???? Se, ettei niillä ole varasijoja käytössä tänä vuonna ?
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko teillä opintopolku? Mulla ei ainakaan. Tulispa niitä Tampereen tuloksia :(
Jeps, alhaalla tuntuu olevan. Ainakaan aamupäivällä (ihan asiallista käydä monesti päivässä :D) ei ollut Treen tuloksia, ärsyttävää!!!
Opintopolkukin tukossa voi jumalauta sanon itseni irti
heiheiheeiiii sinä vaasan ylioppilas???