pääsykoetulosten odottajat
no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..
onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?
Kommentit (1328)
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole niin, että jos hyväksytään ensimmäiseen hakukohteeseen, sen saattaa saada tietoon opintopolun kautta hieman aikaisemmin.
Tarkoitan, että siihen ensisijaiseen hakukohteeseen.
Täällä odotellaan lääkiksen tuloksia, jännittävää! Tosin uskon niiden tulevan jo pari päivää ennen 1.7.
ok. on vaan sietämätöntä odotella :) tuloksesta riippuu, miten paljon pitää alkaa järjestelemään asioita, mutta niinhän se tietysti on kaikilla, mutta silti kauheeta ootella :O
joka toinen päivä miettii et hyvin ne kokeet meni ja sitten joka toinen taas, että huonosti ja sinne päin meni ja muut oli kaikki parempia. plääh.
Itse sain jokunen vuosi sitten tekstiviestin ekana, kirje tuli seuraavana päivänä. Siitä en osaa sanoa, olisiko netistä nähnyt ennemmin. Epäilen?
onko tullu jo tietoja, varasijoista tai mistään? mulla vaan opintopolussa että kesken.
Vierailija kirjoitti:
onko tullu jo tietoja, varasijoista tai mistään? mulla vaan opintopolussa että kesken.
No ei niitä varasijatietojakaan tietenkään tule ennen kuin valinta on kokonaan valmis.
Tiedän etten pääse mihinkään, mutta haluaisin saada sen tietoon kunnolla 😭
Täällä odotellaan Jyväskylän luokanopettajakoulun tuloksia! Vähän veikkaan etten sisään pääse. Hirvittää jo valmiiksi tuo 1.7. kun kaikki sukulaiset, tutut yms tietää koska nuo julkaistaan.
En myös jaksaisi odottaa. Aiempina vuosina saattanut jo näihin aikoihin tulla ekat tulokset.. Koko ajan tekisi mieli kytätä opintopolkua 😱
Vierailija kirjoitti:
Täällä odotellaan Jyväskylän luokanopettajakoulun tuloksia! Vähän veikkaan etten sisään pääse. Hirvittää jo valmiiksi tuo 1.7. kun kaikki sukulaiset, tutut yms tietää koska nuo julkaistaan.
Täällä odotellaan jyväskylän filosofian tuloksia. Suoraansanottuna ahdistaa.
Silloin kun itse pääsin, tuli ainakin vasta silloin 1.7.
Eikös ne tule opinpolun kautta heti myös meiliin?
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne tule opinpolun kautta heti myös meiliin?
Tämä kiinnostaisi
Viime vuonna näkyi opintopolussa ennen 1.7.
Sain yliopiston tuloksen viime perjantaina opintopolkuun. Pääsin 1. hakutoiveeseen. Mitään sähköpostia en saanut vaan ihan opintopolkuun kirjautumalla selvisi.
Joo, kyllä kuluu hitaasti nää kesäkuun päivät. Hain itse sellaiseen koulutukseen, jossa oli monivaiheiset pääsykokeet. Toisen vaiheen tulokset oli valmiina jo vuorokauden päästä itse kokeista, miksei siis vikan vaiheen tuloksia voitaisi jo julkaista? Johtuuko se tästä yhteishakusysteemistä? Olen varma, että niillä on jo hakijat järjestyksessä!
Itse ainakin sain info-lapun yo:lta kokeista poistuessa että tulokset voidaan tietyissä tapauksissa ilmoittaa jo aiemmin. Mm. Jos tulee valituksi ensimmäiseen (1. Prioriteetin) hakukohteeseensa.
Eikös se ole niin, että jos hyväksytään ensimmäiseen hakukohteeseen, sen saattaa saada tietoon opintopolun kautta hieman aikaisemmin.