Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähikaupassa tänään

Vierailija
07.06.2016 |

Huomasin tänään, että paikallismarketin asiakaspalvelija on ihastunut minuun.

Veikeä tunne, mutta hieman vaivaannuttavaakin kun pystyi lukemaan toisen ajatukset niin selvästi.

Te palvelualalla työskentelevät, onko minun vaan asiakkaana parempi vaihtaa kauppaa vai onko tuo teille vaan viatonta leikkiä piristää työvuoroanne?

Itse olin siinä uskossa, että koulutuksessa ja perehdytyksessä teitä kehotetaan pitämään ammatillinen suhtautuminen asiakkaisiin joka tilanteessa. Toki ymmärrän myös inhimilliset vaikuttimet.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelit että on ihastunut vai suoraako kertoi? Itse vaihtaisin kauppaa, jos todella näin

Vierailija
2/7 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😏💓 💞 💑

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötä hieman siimaa, niin saat päivittäistavarasi vielä henkilökunta-alennuksella.

Vierailija
4/7 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exääni oli ihastunut eräs kassa. Hän varoitti minua ennalta ennen kuin menimme kauppaan ensimmäistä kertaa. Voi itku, että oli itsellekin nolo tilanne kun kyseinen hlö nieleskeli pettymystään. Noh, me olemme jo eronneet, että nyt se mies olisi vapaa ;)

Vierailija
5/7 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ihastumisesta sinuun voi myös erehtyä.

Olen mies ja olin kerran yhdessä työpaikassa missä kuulin kulman takaa kun nainen alkoi kertomaan kavereilleen että hän tietää minun olevani häneen ihastunut vaikka en ollut.

Jotkut naiset ilmeisesti ylitulkitsee ujon käytöksen ihastumiseksi.

Vierailija
6/7 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOOOH! Meillä on täällä ajatustenlukija!!

Vierailija
7/7 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt niin vaarallista jos ihminen viehättyy kohtaamastaan ihmisestä? Mitäs sen väliä, ota se kohteliaisuutena. Kyllä ne myyjätkin kohtaavat asiakkaita jotka ihastuvat heihin, eikä semmoisesta tule mieleenkään vaihtaa työpaikkaa. Myyjä on kontaktissa satojen ihmisten kanssa päivittäin, joten kyllä siihen sekaan mahtuu monenlaista viehättävää ja epäviehättävää asiakasta. Toiset on vihaisia ja latistaa tunnelmaa, toiset on hyväntuulisia, vitsikkäitä ja piristävät mieltä, jotkut tuovat punaa poskille. Luonnollista, inhimillistä, ei sen kummempaa. Monet asiakkaat eivät edes toivo sitä kylmän viileää ammatillista suhtautumista vaan haluavat sen myyjän kanssa ihminen ihmiselle keskustella säästä, uutisista ja omasta elämästään. Toki se pitää pitää mielessä, että ollaan töissä, mutta kyllä myyjänä tulee paljon keskusteltua ja jopa flirttailtua kevyesti, ilman taka-ajatuksia. Toiset asiakkaat ottaa toki pelkän hymynkin flirttailuna ja pienen möhläilyn ihastuneen hermostuneisuutena ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi