Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jere Karalahti edelleen työttömänä

Vierailija
07.06.2016 |

Kauankohan Nanna jaksaa katsella sohvalla makailevaa miestä kotonaan.

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida saada ansiosidonnaista, koska eohän pelaajilla ole työttömyyskassaakaan.

Vierailija
42/130 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atik Ismailhan alkoi lähihoitajaksi ja eikö se ollut joskus jalkapalloilija? Jerehän voisi kanssa alkaa lähäriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Häkkinen ollut työttämänä 15 vuotta jo

Vierailija
44/130 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te vähän tyhmiä. Eikös kaikki jääkiekkoilojat ole kesällä työttömiä. Eihän sitä kiekkoo kesällä pelata, sehän on talvilaji.

Vierailija
45/130 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti joku tarjoaa hommia ajatellen että Jere on hyvää mainosta firmalle mutta näen tälläisten yhteistöiden KARAhtavan hyvin nopeasti. Onhan noilla liivimiehillä noita sponsoroituja bodareita ja mitä  kaikkea (ainakin ollut) ehkä Jere just haaveilee liivimiehille suunnatusta kuntosalista joka tuo kaikenlaisia tuloja ja pikkujulkkiksia poseeraamaan ja pitää hänet sekä Nannan julkisuudessa.

Vierailija
46/130 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Häkkinen ollut työttämänä 15 vuotta jo

Onkohan saanut työhönosoituksia, työnhakualueena Monaco...

Vierailija
47/130 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko te vähän tyhmiä. Eikös kaikki jääkiekkoilojat ole kesällä työttömiä. Eihän sitä kiekkoo kesällä pelata, sehän on talvilaji.

Olen joskus ollut töissä jääkiekon parissa. Jääkiekkoilijoiden palkat juoksee kesälläkin niillä joilla sopimus on. Nekin joilla ei sopimusta ole käyvät usein kuitenkin harjoittelemassa muun joukkueen kanssa kun hakevat uutta sopimusta niin ei siinä parane laiskistua ja pulskistua kesän aikana. On kaikenlaista leiriä ja muuta mukavaa.

Vierailija
48/130 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalahti halusi Hifkiin, ei otettu.

Vierailija
49/130 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
50/130 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Jere saa jo tänään mieluisan sopimustarjouksen.

Hieman kuitenkin epäilen tätä.

Vierailija
51/130 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista pitelee sopimusrintamalla.

Vierailija
52/130 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että paremman tekemisen puutteessa sortuu vanhoihin paheisiinsa...

Vierailija
53/130 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako pian kalia taas maistumaan?

Vierailija
54/130 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miksi tämä pariskunta jaksaa jatkuvasti puhuttaa mammoja. Jotain paskaruotimista koko ajan ja eron povailua. 

Mulla ei ole ko. tyypeistä muuta käsitystä kuin sen, mitä Fitnesspäiväkirjoista olen nähnyt ja ihan symppiksiltä vaikuttavat. Heidän keskinäinen välinsä näyttää hyvältä, hyväntuulista kuittailua puolin ja toisin jne. Antaisitte olla jo.

Vierailija
55/130 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En Jereä ihaile millään tavalla, mutta toivon todella, että löytää edes jonkin työn. En hänen itsensä tai Nannan takia, vaan heidän lapsensa, joka on syytön Jeren mokailuihin.

Miksi työ on niin tärkeä? Hyvin Jerellä ja Nannalla on asiat, varaa asua hyvin ja matkustella. Nykyaikana vaimokin voi sitäpaitsi käydä töissä ja mies olla kotona lasten kanssa. Palstamammat elävät yhä 1950-luvulla.

Mutta eihän Nannakaan tee mitään töitä? Elellyt miehensä varoilla, mutta kuinkas nyt, kun molemmat työttömänä. Ei elintaso kauan pysy.

Blogannut ja tehnyt Amican kanssa yhteistyötä (Nannan välipalavinkit), en usko että ilmaiseksi on tarvinnut tehdä. Veikkaan että tulevaisuudessa voi toimia pt:nä tai ravintovalmentajana, julkaista aiheesta kirjan jne.

Mutta siis oikeita töitä?  "Julkaista kirjan"... hohhoi...!

Mitä vitun oikeita töitä (tai oikea ammatti)? Jos siitä saa palkkaa tai jotain korvausta, se on ihan oikeaa työtä. Ihan samassa asemassa on esim. monet freelancertoimittajat, -valokuvaajat jne. eli tekevät kyllä ihan oikeita töitä vaikkeivat aina koko ajan tiedä, mistä leipä seuraavaksi tulee.

Ei nykypäivänä mikään työ tai ammatti ole enää varma. Itse olen 15 vuotta sitten päässyt ihan tuurilla nykyiseen työpaikkaani. Olen hyvä työssäni ja edennyt organisaatiossa koko ajan. Kylmä tosiasia kuitenkin on, että koska minulla ei ole ammatillista koulutusta siihen duuniin, jota nyt teen ja jossa olen hyvä, en työllistyisi näihin hommiin, jos nyt saisin kenkää. Jotain muuta olisi siis keksittävä vaikka ihan oikeita töitä olen tehnyt viimeiset 15 vuotta.

Vierailija
56/130 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jax pitää Jeren niin kiireisenä, ettei tahdo enää työsopimuksia solmiakaan.

Vierailija
57/130 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolta näyttää Jeren sopimustilanne.

"emmä Jax pelat kiakko..."

Vierailija
58/130 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi prkl Jere, kun menit sen änäritilaisuutesi ryyppäämään.

Vierailija
59/130 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtenee jäähdyttelemään johonkin Kazakstaniin. Muualta ei sopimusta irronne.

Vierailija
60/130 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^