Salaapa minä opettelin selviytymään...
Maailmani romahti 2,5kk sitten kun hakeuduin lääkäriin vatsakipujen takia...sukupuolitauti.
Söin kiltisti salaa antibiotit ja muut lääkkeet. Liityin salille.
78kg--->65kg. Hain illalla peiton alla miehen nukkuessa asuntoa salaa. Sain asunnon pikkuhiljaa olen salassa pakkaillut pientä irtaimistoani. Olen ostannut uudet huonekalut ja sisustellut asuntoani pikkuhiljaa.
Huomenna koittaisi se päivä kun poistun asunnostamme viimeisen kerran. Jätän taakseni valheet ja rikotut lupaukset.
Kihlasormuksen jätän eteisen lipastolle avaimen viereen. Ja kaiken tämäm teen miehen ollessa töissä. Vilahtipas miehen puhelin taas äsken. Pitöisikö minun ilmoittaa caritalle että hoitaa alakertansa kuntoon.
Enpä taida, ei kiinnosta.
Vapaus täältä tullaan!
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
No ei teillä kummoinen liitto ole, jos ei seksiä ole ollut 2,5 kk ja mies ei edes ihmettele.
Kävisin minäkin tuossa tilanteessa vähän virkistäytymässä muualla.
Sinkkumies
Minun tapauksessani mies pihtasi. Neljä viimeistä vuotta eli valmistautuminen ei ollut vaikeaa.
AP, melkoisen törkeää ettet ole kertonut miehellesi sukupuolitaudistasi, voi oll alevinnyt mieheesikin! Mistä sen sait?
Vierailija kirjoitti:
AP, melkoisen törkeää ettet ole kertonut miehellesi sukupuolitaudistasi, voi oll alevinnyt mieheesikin! Mistä sen sait?
Itepähän meni ensin pettämään ja pitämään sivusuhdetta. Itse vain pari kertaa Tinder-tutun kautta. Karma is a bitch. En ole kertomassa mitään.
AP
Vierailija kirjoitti:
Lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itepähän meni ensin pettämään ja pitämään sivusuhdetta. Itse vain pari kertaa Tinder-tutun kautta. Karma is a bitch. En ole kertomassa mitään.
AP
Kukas täällä esittää minua? T.ap
Näin jokaisen pitäisi toimia tässä tuollaisessa tilanteessa. Miksi usein on niin munatonta meininkiä, että jos seksiä ei ole, niin ei voida todeta että tämä oli tässä. Etsin jonkun muun. Pettämistä ei tarvi kestää, muttei myöskään pihtaamista.
Jätätkö miehelle sormuksen ja avaimen lisäksi lapun tms, jossa kerrot että tiedät pettämisestä? Mietin vain että jos vain katoat eikä mies saa sinuun numeronvaihdoksen jälkeen yhteyttä niin miten tämä tilanne oikein raukeaa?
Ps. Kommentoin tonne aiemmin ja olen edelleen ihan fiiliksissä tästä. Jaiks! Superwoman 💪
Mun duunikaveri teki reilu vuosi sitten melkein. Ei tosin jättänyt miestä ns. salaa, mutta valmisteli kaiken etukäteen eli hommasi kämpän ja sinne kamat ja sitten kertoi miehelle, että haluaa erota ja muutti samana iltana pois.
Eli kyllähän tuo on ihan mahdollista, jos oikeasti päättää näin toimia.
Vierailija kirjoitti:
Jätätkö miehelle sormuksen ja avaimen lisäksi lapun tms, jossa kerrot että tiedät pettämisestä? Mietin vain että jos vain katoat eikä mies saa sinuun numeronvaihdoksen jälkeen yhteyttä niin miten tämä tilanne oikein raukeaa?
Ps. Kommentoin tonne aiemmin ja olen edelleen ihan fiiliksissä tästä. Jaiks! Superwoman 💪
En jätä lappua. Kuulen varmasti muutamalta yhteiseltä tutulta miehen juttuja ja miten reakoi. Ystäväni kenelle mies varmasti heti soittaa olen antannut ohjeeksi sanoa että valheella on lyhkäset jäljet. Tiedä sitten yrittääköhän etsiä minua sen kummemmin. Varmasti alkaa vaatimaan vuokrarahoja tms kun ei ole ehtinnyt varautua😁
Vierailija kirjoitti:
Miten menee, ap?
Vierailija kirjoitti:
Huikee teksti! Muutama kirjoitus härö, mutta voin hyvin ymmärtää fiiliksesi. U go girl!!!
So what? Mä olen niin onnellinen Ap:puolesta, tsemppiä ja kaikkea hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään näistä naisten voimaantumisfantasioista, joissa paha saa palkkansa. Yhtä todellisia kuin Rocky-elokuvat.
Ai meinaatko, että kaikki naiset vain jäävät tyytyväisenä makaamaan huonoon suhteeseen, jossa itseä on petetty ja kaiken huipuksi tartutettu sukupuolitaudit kaupan päälle?
Mä itse tein näin. Varmistin kaiken valmiiksi, säästin rahaa, nappasin muksut kainaloon ja muutin pois. Valmisteluun meni noin vuosi, mies palasi tyhjään taloon jossa oli lappu "ota yhteyttä lastenvalvojaan lapsiesi tapaamisten järjestelyssä". Ei ole ottanut, eikä ole lapsiaan nähnyt kahteen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei teillä kummoinen liitto ole, jos ei seksiä ole ollut 2,5 kk ja mies ei edes ihmettele.
Sinkkumies
Mistäs tiedät kuinka tiheään tahtiin he ovat ennen tätä viimeistä 2,5kk paneskelleet. Lähtökohtaisesti vaikka toinen kuinka pihtais se ei oikeuta pettämään, saatika tartuttamaan s tautia toiseen. Vaikutat sellaselta luuseri idiootilta joka ei osaa lopettaa suhdetta vaan mielummin käy vieraissa. Hyppää kaivoon
Miten niin pettämään? Jos seksiä ei ole, niin on oikeutettua hankkia sitä muualta, eikä se ole pettämistä. Se että pettää toisen luottamuksen ja alussa lupailee seksiä, eikä sitä sitten tarjoakkaan on suhteessa pettämistä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Kuka sanoi ettei ole seksiä ollut?
Toki on ollut kondoomin kanssa. Ilmoitin että olen vähän aikaa ilman e-pillereitä kun ne eivät sovi minulle. Tämä 2,5kk aikana ollut seksi oli minulle henkistä taistelua koska en halunnut herättää epäilyksiä.
Juu juu.. huonon trollin tietää siitä, että sitä täytyy paikkailla koko ajan.
Sinkkumies
Ap täällä hei:)
Uusi elämä alkannut hyvin, tänään juhlistan sitä viinin kanssa.
exä yrittännyt kovin tavoitella ja on kuulemma vihainen minulle!
Mut ei hemmetti, minulla on ihan älyttömän hyvä olla tällä hetkellä <3
Vaikka rakastin tuota miestä niin pääsin yli siitä.
Cry a river, build a bridge, get over it!
Mä tykkään näistä naisten voimaantumisfantasioista, joissa paha saa palkkansa. Yhtä todellisia kuin Rocky-elokuvat.