Kauanko olit yksin eron jälkeen?
Kommentit (15)
Vaimo, olen edelleen yksin. Erosin 28v sitten :(
Minä halusin erota.
En seurustellut kenenkään kanssa vuoteen, mutta mulla oli kyllä vakipano jota tapailin kun lapset olivat isällään.
Ekasta 3 vuoden suhteesta olin sinkkuna ti-la. Otin narsistista eron, koska olin sopinut jo treffit, enkä kuiten pettäjän leimaa halunnut. Hyvä oli valinta, 11v tuli täyteen.
Pitkästä avioliitosta 24 eron hain minä, vaimo. Yksin olin tuon jälkeen kolme vuotta. Sitten lyhyt suhde, minkä minä jälleen katkaisin. Nyt sitten pitemmässä suhteessa ja se alkoin noin puoli vuotta edellisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ekasta 3 vuoden suhteesta olin sinkkuna ti-la. Otin narsistista eron, koska olin sopinut jo treffit, enkä kuiten pettäjän leimaa halunnut. Hyvä oli valinta, 11v tuli täyteen.
Tää oli hyvä :)
Vierailija kirjoitti:
Minä halusin erota.
En seurustellut kenenkään kanssa vuoteen, mutta mulla oli kyllä vakipano jota tapailin kun lapset olivat isällään.
Mulla täysin sama! :-)
Yhdeksäs vuosi menossa. Itse halusin erota. Jotain säätöä ollut mutta ei varsinaista suhdetta, tuskin enää tuleekaan.
Ero omasta tahdostani. Sinkkuna 5 vuotta, luultavasti vielä melko pitkään.
Mies halusi erota,yksin olen ollut kohta 7 vuotta. Eiköhän tällä tilanteella mene loppuun asti ellei jotain ihmettä tapahdu.
Mies vaihtoi minut lennosta toiseen 20 aviovuoden jälkeen. Olin sinkkuna 2,5 vuotta, naimisiin menin sitten parin vuoden seurustelun jälkeen.
No periaatteessa erottiin varmaan vuosi ennen kuin löysin tuon nykyisen, mutta asuttiin yhdessä vielä pitkään.. Eli about 5kk virallisesti sinkkuna. Yhteinen eropäätös oli.
Vaimo läks ja 1½v olen ollut sinkkuna, muutosta sinkkuuteen tuskin on luvassa.
Ekasta suhteesta halusin erota mä. Olin yksin noin vuoden. Tokasta suhteesta molemmat haluttiin erota, sen jälkeen olin sinkkuna n. 5 vuotta.