Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eroon palsta-addiktiosta?

Vierailija
06.06.2016 |

Olen riippuvainen tämän roskapalstan keskustelujen lukemisesta. Olisi parempaakin tekemistä, mutta tämä on minulle pakkomielle. Mikähän auttaisi? Tänään on kyllä suoritettu urheilut ja työnhaut, mutta olen taas jumissa täällä lukemassa tätä hevonhuttua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä kaurapuuroa.

Vierailija
2/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa.. oon lorvinu täällä koko päivän aina kun mahdollista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi samoin viime talvena. Suljin koneen. Nyt ei enää tee mieli kovin pitkiä aikoja täällä vietellä.

Vierailija
4/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa tulee kausittain av-addiktio, varsinkin jos on epämiellyttäviä töitä tai muita velvollisuuksia joita ei millään huvittaisi tehdä. Yleensä auttaa jos päättäväisesti nousee vaan koneelta ja alkaa tehdä muita juttuja, tai päättää että teen nyt töitä 20 minuuttia ja sitten saan olla 5 minuuttia av:lla. Ja illalla kone kiinni kokonaan. Itse yleensä kyllästyn jossain vaiheessa ja tulee oltua pidempään poissa täältä. 

Vierailija
5/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vertaistuesta. Nyt siivoan.

Ääääpeee

Vierailija
6/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla addiktio laimenee kun oon paljon ulkona. Nyt kipeenä taas täällä.

Vierailija
7/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli ja on sama ongelma. Viimevuoden kesäl vietin täällä kokoajan aikaa. Kunnes sitten tämä palsta muuttui hiukan ja en enää käynyt täällä sen takia moneen moneen kuukauteen. Mutta pari viikkoa sitten eksyin taas tänne ja olen taas koukussa. Olen ihankuin alkoholisti mutta avholisti.

Vierailija
8/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miksi ja miten tämä voi olla näin koukuttavaa? Tietokoneella tämä palsta on mielestäni tylsä, mutta puhelimella herää jotenkin eloon, vaikka on samat jutut. Vietän täällä ihan liikaa aikaa. Mietin joskus, että mitä hyödyllistä olisin tehnyt sillä aikaa, kun olen nuokkunut täällä.

Se muu tekeminen auttaa tämän syrjäyttämisessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän