Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää pidä miehestäni

Vierailija
06.06.2016 |

En arvosta häntä ollenkaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Vaihdetaanko?

Vierailija
2/26 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin minä sinunkaan miehestäsi pitäisin, kun ei tässä nykyisessäkään ole edes mitään vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa edes erota. Erosta olisi liikaa vaivaa, ja muuttaakin pitäisi.

Kait tässä sitten vaan ollaan kunnes mies löytää jonkun naikkosen, joka on kiinnostunut.

Vierailija
4/26 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa edes erota. Erosta olisi liikaa vaivaa, ja muuttaakin pitäisi.

Kait tässä sitten vaan ollaan kunnes mies löytää jonkun naikkosen, joka on kiinnostunut.

Tähän

Vierailija
5/26 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen vaan allapäin, ja tämä tunne kulminoituu miestä kohtaan. Pahana päivänähän sitä haluaa erota työpaikasta ja miehestä ja muuttaa kuoppaan asumaan.

Jostain syystä me rakastuimme. Ehkä se tulee vaan löytää uudelleen. Ehkä voin oppia taas arvostamaan miestä.

Vierailija
6/26 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin minä sinunkaan miehestäsi pitäisin, kun ei tässä nykyisessäkään ole edes mitään vikaa.

Mikä on ongelma, saatana!

Vierailija
7/26 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt ovat tämmöisiä päästään vialla olevia. Sen vuoksi valitsevat hakkaavan jännämiehen, koska silloin ei tule tylsää.

Vierailija
8/26 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen vaan allapäin, ja tämä tunne kulminoituu miestä kohtaan. Pahana päivänähän sitä haluaa erota työpaikasta ja miehestä ja muuttaa kuoppaan asumaan.

Jostain syystä me rakastuimme. Ehkä se tulee vaan löytää uudelleen. Ehkä voin oppia taas arvostamaan miestä.

Aiika monesti sen oman pahan olonsa laittaa toisen piikkin, Ehkä se josta et pidä oletkin sinä itse? Siihen ei miehen vaihto auta, omien ongelmien käsittely pikemminkin.

Vierailija
9/26 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile naisia.

Vierailija
10/26 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiika monesti sen oman pahan olonsa laittaa toisen piikkin, Ehkä se josta et pidä oletkin sinä itse? Siihen ei miehen vaihto auta, omien ongelmien käsittely pikemminkin.

Juuri näin on.

Justiinsa äsken sanoin miehelle, että hän on hyvä mies. Pyysin anteeksi kun olen ollut ja tulen olemaan tällainen huono vaimo.

Alan tehdä töitä tämän eteen. Minustahan tämä kaikki johtuu.

Vierailija
11/26 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kokeile naisia.

Tuskinpa naistakaan arvostaisin.

Vierailija
12/26 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt ovat tämmöisiä päästään vialla olevia. Sen vuoksi valitsevat hakkaavan jännämiehen, koska silloin ei tule tylsää.

No jännämiehet eivät ole koskaan kiinnostaneet.

Vierailija
13/26 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jännämiehet eivät ole koskaan kiinnostaneet.

Siksi sä nyt pohditkin eroa.

Vierailija
14/26 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan nyt joka päivä sanoa ääneen miehelle, miten hieno mies hän on, ja kiittää kaikesta mitä hän on tehnyt. Esim. kiitos että vaihdoit autoni renkaat; kiitos että muistit kastella ruusut kun unohdin itse.

Vierailija
15/26 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän pitää olla elämänmakuista avioliitossa. Antamista ja saamista, onnellista yhteiseloa. Nuorten ei pitäisi suostua kompromisseihin silloin, kun on kuvitellut naineensa "oikeanlaisen" miehen. Siinä sitten vierähtää vuosikymmen ja toinenkin. Mitäs sitten?  On iloista, että ihmiset eroavat huonoista liitoista. Itse en pystynyt siihen, valitettavasti. Nyt on toisin teille, jotka vielä voivat muuttaa tilannettaan.

Vierailija
16/26 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kuulua naisten ominaisuuksiin vaihtaa miestä. Geenitutkimusten perusteella syrjähypyt olivat enemän kuin yleisiä.

Vierailija
17/26 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kuvaa enemmän mikä ärsyttää miehessä 

Vierailija
18/26 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ikävää, kun eivät osaa nauttia seksistä miehen kanssa josta eivät pidä.

Vierailija
19/26 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin on.

Justiinsa äsken sanoin miehelle, että hän on hyvä mies. Pyysin anteeksi kun olen ollut ja tulen olemaan tällainen huono vaimo.

Alan tehdä töitä tämän eteen. Minustahan tämä kaikki johtuu.

Siinä taas kunnon uhriutuja.

Vierailija
20/26 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Vai haluatko pariterapiaan vielä, että yrittää tulkita. Vai jatkatko noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme