Mikä on ollut parasta tässä päivässä?
Kommentit (24)
Hyvä olo. Paino on hiukan laskusuunnassa. Viime viikolla 106,1 ja tänään 103,2.
Nesteturvotus purkautunut pois.
Mies! On flunssassa, mutta silti on ihana ja arvostaa, että pidän huolta asioista ja auttaa minua myös. Myös jaksaa olla positiivinen.
Se kun sai hieman purkaa tunteitaan pomon toiminnasta työkaverin kanssa. Huoh! Hieman helpotti vitutus. Nyt kotiin syömään ja illaksi hierojalle.
Tajusin lähteä töistä aiemmin, kun totesin ettei työnteosta tule enää mitään. Seuraavaksi miehen tekemä ruoka ja päikkärit, ah!
Se ajatus kun huomenna on viimeinen pääsykoe tältä vuodelta ohi ja sen jälkeen ei tarvitse enää lukea mihinkään pääsykokeeseen enää.:) Saa keskittyä muihin asioihin.:)
T: 22-vuotias nuori mies/poika
Noin 70 minuutin fillarilenkki, jonka aikana huomasin parissakin ylämäessä, että kunto on noussut ihan kivasti.
Päikkärit, Luotettavan ystävän kanssa rupattelu ja kakkukahvit.
Päiväkännit ja se kun katsoin vanhoja, hienoja euroviisuesityksiä youtubesta. Mulla on siis vapaapäivä.
Kaupan seinustalla olevat 48 koon farkut ja yhdet oli vaan jäljellä.
Jotenkin söpön pullukat.
Sain takkuilleet opinnot loppuun.
Loiventavat kaljat jotka hain. Vastapalveluna odotan seksiä, saannista ei ole varmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Sain takkuilleet opinnot loppuun.
Wau, upea suoritus. Ihanaa :)
Onnittelut 🌹
Päivätorkut. Se ainoa hetki tänään kun ei ole vituttanut aivan kaikki.
Pikkusisko, joka tuli lenkittämään itkevää vauvaa, koska äiti on vähän väsynyt. Mikä ihana hiljaisuus!
Kun mies saattoi aamulla pysäkille. Ihan vain koska tietää, että se ilahduttaa minua kun on aamulla hetki aikaa kävellä ja rupatella ennen töihin lähtöä. Vaikka hän olisi saanut vielä jäädä nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Pikkusisko, joka tuli lenkittämään itkevää vauvaa, koska äiti on vähän väsynyt. Mikä ihana hiljaisuus!
Ihana sisko sinulla. Tsemppiä sinne vauva-arkeen.
Kyllä se siitä helpottaa, vaikka nyt et ehkä usko. T. saman kokenut. Nyt se minun itkulikka on 36 vuotias kaunotar, jolla on mukava perhe ja hyvä työ.
Huonosti nukutun kuumeyön jälkeiset päiväunet miehen maatessa vieressä silittäen. Pienet asiat merkitsevät paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana sisko sinulla. Tsemppiä sinne vauva-arkeen.
Kyllä se siitä helpottaa, vaikka nyt et ehkä usko. T. saman kokenut. Nyt se minun itkulikka on 36 vuotias kaunotar, jolla on mukava perhe ja hyvä työ.
Niin on ihan paras sisko.
Ei mikään, paska päivä