Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Usko naisiin mennyt AV:n takia

Vierailija
06.06.2016 |

Tuli luettua tuota "Kiihottavin kokemuksenne?" ketjua, ja nyt viimeisetkin uskon rippeet naisia kohtaan ovat haihtumassa. Petetään omaa kumppania noin vain ilman mitään katumusta, ja ollaan valmiita asettamaan oma hetkellinen kiksien saaminen oman kumppanin ja perheen edelle.

Ja ennen kun heitetään se klassinen "Mutta eihän kaikki naiset!!!", niin ainakin kun peukutuksia katsoo, niin silti ne pettäjänaiset saavat "kaikkien naisten" tuen ja sympatian. Yläpeukkuja yli sata ja alapeukkuja vain muutama harva. Joten tästähän ei voi päätellä muuta kuin sen, että melkeinpä kaikki naiset pettäisivät jos hyvä tilaisuus tulisi.

Kai tässä pitäisi alkaa sitten muuttamaan omaakin ajatusmaailmaa pikkuhiljaa. Koska suurella todennäköisyydellä se omakin kumppani tekee joskus jotakin pettämiseen rinnastettavaa, joten ei ole mitään järkeä itsekään olla uskollinen ja hyvä naista/naisia kohtaan. Pitää satuttaa toista ennen kuin toinen ehtii satuttamaan sinua. Surullista mutta totta nykymaailmassa.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seurustelukin on vaan kävelyllä käymistä, niin ei siitä kunnon parisuhdetta saa.

Totta. Ei ei ole mitään ulkona käymistä ja yhdessäoloa, jos ei saa neljänkympin lehtipilviä ja kolmenpympin ranskalaista merkkiviiniä ruokajuomaksi. Jotain merkkiviskiä tietenkin apertiiviksi.

Itse kyllä ajattelin silloin tällöin elokuvissa tai teatterissa käymistä. Ei ne rahat riitä mainitsemiisi ruokiinkaan vaikka itse tekisi. En myöskään suostu vuosia asumaan erillään vaan haluan saman katon alle, mutta minun tuloilla ei makseta kahden ihmisen elämistä.

Elokuvissakäyntiinhän riittää tukitaso hyvin. Ja voi sitä samassa kämpässä vaikka pitäisi kulissina vuokranyksiötä. Et nyt taida ymmärtää mitä kulissi tarkoittaa.

Ymmärrän kyllä, mitä kulissi tarkoittaa, mutta se on huijaamista. Minä en sellaiseen kykene ja haluan miehen, jolla on samanlailla selkärankaa. Etsi itsellesi samanlainen nainen kun itse olet.

Selkärankaa eli toisin sanoen jakaa persettä porvarille rahan takia, jotta sä saat miehestä taloudellista hyötyä. Kyllähän se on ilman muuta merkki miehestä, jolla on selkärankaa.

Vierailija
62/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seurustelukin on vaan kävelyllä käymistä, niin ei siitä kunnon parisuhdetta saa.

Totta. Ei ei ole mitään ulkona käymistä ja yhdessäoloa, jos ei saa neljänkympin lehtipilviä ja kolmenpympin ranskalaista merkkiviiniä ruokajuomaksi. Jotain merkkiviskiä tietenkin apertiiviksi.

Ei taida viski olla yleinen aperitiivi, sehän turruttaa makuaistit. Pikemmin aterian jälkeen saattaisi sopia joku merkkiviski, jos silloinkaan. Itse suosin konjakkia.

Mutta hei, Lompakko-Lasse, Suomessa on ihan taatusti vaikka kuinka paljon naisia, jotka eivät kaipaa merkkiviinejä eikä lehtipihvejä. Keskity sinä heihin ja anna meidän muiden elää tavallamme. Jos haluamme sen merkkiviskin niin ei ole sinulta pois, koska sellaisia harrastava nainen ei edes lähtisi treffeille tt-tuella elävän miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä ajattelin silloin tällöin elokuvissa tai teatterissa käymistä. Ei ne rahat riitä mainitsemiisi ruokiinkaan vaikka itse tekisi. En myöskään suostu vuosia asumaan erillään vaan haluan saman katon alle, mutta minun tuloilla ei makseta kahden ihmisen elämistä.

Elokuvissakäyntiinhän riittää tukitaso hyvin. Ja voi sitä samassa kämpässä vaikka pitäisi kulissina vuokranyksiötä. Et nyt taida ymmärtää mitä kulissi tarkoittaa.

Ymmärrän kyllä, mitä kulissi tarkoittaa, mutta se on huijaamista. Minä en sellaiseen kykene ja haluan miehen, jolla on samanlailla selkärankaa. Etsi itsellesi samanlainen nainen kun itse olet.

Selkärankaa eli toisin sanoen jakaa persettä porvarille rahan takia, jotta sä saat miehestä taloudellista hyötyä. Kyllähän se on ilman muuta merkki miehestä, jolla on selkärankaa.

Kiitos, mutta pystyn elättämään itseni, siihen en miehen rahoja tarvitse. Sinun kannattaa todellakin etsiä nainen, jolla on samanlainen arvomaailma mitä sinulla. Saisit vähän sisältöä elämääsi.

Vierailija
64/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta hei, Lompakko-Lasse, Suomessa on ihan taatusti vaikka kuinka paljon naisia, jotka eivät kaipaa merkkiviinejä eikä lehtipihvejä.

Se voi olla mahdollista. Suomessa on kuitenkin hyvin vähän naisia, jotka eivät ahneuksissaan vaadi mieheltä työssäkäyntiä, koska tuollaisesta miehestä ei saa taloudellista hyötyä.

Vierailija
65/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, mutta pystyn elättämään itseni, siihen en miehen rahoja tarvitse.

Kummasti silti vaadit mieheltä ehdottomasti työssäkäyntiä tai ainakin työnhakua, vaikka miehen rahat ei sun mukaan kiinnosta sua paskan vertaa.

Vierailija
66/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida viski olla yleinen aperitiivi, sehän turruttaa makuaistit.

Viski, konjakki ja muut maustetut viinat ovat nimenomaan apertiiveja. Maustamattomat viinat, kuten vodka, ovat perinteisesti digestiivejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi