Millainen on mielestäsi "kaunis mies"?
Minulle tulee mieleen Ville Valo HIMin ekojen levyjen aikaan.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Lauri Tilkanen ja Ryan Sheckler esimeriksi.
Johnny Depp oli liian romuluinen, maskuliininen ja epäklassinen piirteiltään ollakseen "kaunis mies".
Nuorenakin.
Lauri Tilkasella on aikamoiset hörökorvat ja ns. Kuikelo. Livenä tuskin mitenkään kaunis ilmestys. Netissä olevat kuvat on photosopattu ja käsitelty. Deppi taas näyttää liian tummalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johnny Depp oli liian romuluinen, maskuliininen ja epäklassinen piirteiltään ollakseen "kaunis mies".
Nuorenakin.Lauri Tilkasella on aikamoiset hörökorvat ja ns. Kuikelo. Livenä tuskin mitenkään kaunis ilmestys. Netissä olevat kuvat on photosopattu ja käsitelty. Deppi taas näyttää liian tummalta.
Lauri Tilkanen on kyllä aivan käsittämättömän kaunis mies nimenomaan luonnossa! Noteerasin sen ekaa kertaa yhdessä tapahtumassa, jossa oli puhumassa, ja ihan KAIKKI ympärillä pysähtyi. Oli pakko googlata heti siltä istumalta, että kuka se ihana mies oikein oli - ja Tilkanenhan se.
Edustaa mun miestyyppiä täydellisesti. Todella kaunis.
C.Ronaldo ja Marko Björs ovat kauniita miehiä.
Mutta ei se välttämättä ole heille eduksi.
Tai no, ovathan molemmat malleinakin olleet.
Itse tykkään rosommasta tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
C.Ronaldo ja Marko Björs ovat kauniita miehiä.
Mutta ei se välttämättä ole heille eduksi.
Tai no, ovathan molemmat malleinakin olleet.
Itse tykkään rosommasta tyylistä.
No ei ronaldo kyllä.kaunis ole. Ruma.aataminomena. tummahipiä ja huono iho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorenakin.Lauri Tilkasella on aikamoiset hörökorvat ja ns. Kuikelo. Livenä tuskin mitenkään kaunis ilmestys. Netissä olevat kuvat on photosopattu ja käsitelty. Deppi taas näyttää liian tummalta.
Lauri Tilkanen on kyllä aivan käsittämättömän kaunis mies nimenomaan luonnossa! Noteerasin sen ekaa kertaa yhdessä tapahtumassa, jossa oli puhumassa, ja ihan KAIKKI ympärillä pysähtyi. Oli pakko googlata heti siltä istumalta, että kuka se ihana mies oikein oli - ja Tilkanenhan se.
Mun makuun liian heiveröinen ja ns. Nysverö.
Paljon parempi on esim nuori peter franzen.
Komeimmat miehet mitä ikinä nähnyt on kyllä.olleet ei julkimoita.
Täsdä ketjussa voi ottaa esimerkkeinä.vain julkkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.7md.lt/images/ar_respbig/chalamet.jpg
Timothee Chalamet
Yök
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa siis pakko kuvagooglaa nuori Peter Franzen ja sehän oli tosi paljon Christian Slaterin näköinen? Ei paha. Hyvät silmät, mutta siitä alaspäin ei kuitenkaan oikein mun mieleeni - tykkään kaidemmista kasvoista, korkeista poskipäistä ja yleisestä siroudesta. Semmoinen on mun käsitys kauniista (miehestä).
Makuasioitahan nämä! 😎
Vierailija kirjoitti:
Sellainen että kun hänet meikattaisiin, kasvokuvasta luulisit naiseksi. Sirot, naiselliset kasvonpiirteet ja muukin olemus. Googletapa ladyboy.
Tästä tuli heti mieleen Sami Yaffa nuorena, 80-luvun alkupuolella. Joissain Hanoi Rocksin alkuaikojen kuvissa näyttää meikeissään hätkähdyttävän paljon enemmän naiselta kuin moni nainen konsanaan.
Hän ei ole julkkis, joten en mainitse nimeä. Hän on jumalaisen kaunis nuorimies, noin 180-senttinen, hoikka, tummat, pitkähköt kiharat hiukset, aivan vaaleansiniset silmät ja todella kauniit ja säännölliset kasvonpiirteet. Polvet notkahtavat joka kerta, kun näen hänet - onneksi näen melkein joka päivä ;)
Vierailija kirjoitti:
Sellainen että kun hänet meikattaisiin, kasvokuvasta luulisit naiseksi. Sirot, naiselliset kasvonpiirteet ja muukin olemus. Googletapa ladyboy.
Poikani! :D Hän meni kerran siskonsa papereilla kapakkaan, meni meikattuna ja hiuslisäkkeiden kanssa ihan täydestä :D No en minä kauhean tyytyväinen ollut tuohon temppuun, kun hän siitä myöhemmin naureskellen kertoi, mutta poikani on oikeasti aikamoisen kaunis poika.
Uusi Päivä sarjan Jani, Valtteri Lehtinen
Vince Neil 80-luvulla.
Olli Herman
Lauri Tilkanen
Korealaiset näyttelijät/julkkikset, vaikka esim Song Joon Ki https://goo.gl/images/m57dEh
Kaunis mies näyttää ja kuulukin näyttää mieheltä. Heissä on pieni ripaus jotain pehmeää ja söpöä, joka antaa sen kauniin säväyksen.
Esim. Matt Bomer: https://fi.pinterest.com/pin/346706871302259726/?lp=true
Kuin pystyyn nostettu sika :D