Kuinka vanha lapsesi oli, kun
menit töihin?
Entä, kun lapsesi meni päiväkotiin (jos oli esim. siihen saakka ollut isän kanssa kotona)?
Kommentit (12)
2-vuotias ja jokunen kuukausi päälle. Ensin perhepäivähoitoon, sitten aikanaan eskariin. Kaikki sujui täysin kivuttomasti.
1v 1 kk, tasan 1v ja 1v 10 kk. Lapsi lähti hoitoon samaan aikaan kuin minä töihin.
Lapset oli 3v ja 5v. Nuorempi meni siis päiväkotiin ja isompi eskaan ( täytti loppuvuodesta 6v.). Samaan aikaan lähdin töihin.
Jaa-a, eivät olleet montaakaan kuukautta kun olin jo ensimmäisiä kertoja töissä. Kodin ulkopuolelle töihin menin kun lapset olivat 3 ja 5. Olivat muutama kuukausi aikaisemmin aloittaneet päiväkodissa.
1v 5kk oli lapsi kun meni päiväkotiin ja minä palasin töihin.
Eka lapsi oli 4v 10kk ja toinen 3v 6kk. Olin pari vuotta töissä. Kolmonen meni suoraan eskariin ja kouluun. Nelonen oli 4v 2kk ja viides 2v11kk kun palasin taas töihin.
Ensimmäinen oli kaksi vuotias ja toinen vuoden, kun menin töihin. Meidän lapset eivät ole koskaan olleet päivähoidossa, vaan heidät on hoidettu kotona, omien töiden ohessa vuorottelemalla.
Minä lähdin töihin ja isä jäi kotiin kun lapsi 2v2kk. Olisin ehkä lähtenyt pari kk aiemmin, mutta oli kivampi olla kesä kotona kuin toimistolla :)
Lapsi lähti päiväkotiin seuraavan vuoden alussa, 2v 7kk.
Lapset menivät päiväkotiin, kun menin opiskelemaan. Vanhin meni jo tokalle kouluun, toinen eskariin ja nuorin oli 4v.
Kun menin töihin, vanhin oli 16v, keskimmäinen 14v ja nuorin 12v.
En ole vielä palannut töihin, tulen olemaan lapsen kanssa kotona ainakin siihen saakka, että hän on 1v. 2kk, ja ehkä/toivottavasti vielä sen jälkeenkin.